Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lidt hjælp til SEO - hvad betyder dette

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Mortensen:

The keyword / phrase does not appear in the URL for this page. If you decide to rename the URL be sure to check the old URL 301 redirects to the new one!
The page title contains keyword / phrase, but it does not appear at the beginning; try and move it to the beginning.

Fortsat god aften til Jer som allerede har hjulpet mig rigtigt godt på vej

Hej Peter,

godt at se du er flittig mht SEO.

Første punkt i teksten handler om, at du ikke har et søgeord i dit domænenavn - det skal du ikke tænke så meget over.

Næste punkt handler om, at du skal forsøge at rykke en sætning med dit primære søgeord i - opad på siden. - f.eks i overskriften.

Det er ikke sikkert du kan komme helt til tops på dit site, men hvis du indskriver en titel på din forside (under sider) vil den jo stå forholdsvist højt på din forside. (pas på det ikke ser dumt ud)

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Ja det siges jo at det er vigtigt :-) :-) ... tror snart jeg har styr på den side, så håber jeg at det er de samme ting der kommer frem på de andre sider, så jeg kan genbruge alle jeres svar

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)