|
Jeg vil gerne udbyde et scorekursus for en persona, der lyder som følger: Mand, 21 år, bumset, bor stadig hjemme, genert, kan ikke finde ud af det med pigerne og er måske i det hele taget lidt kønsforvirret. Jeg havde tænkt på følgende titel: Sådan scorer du - scorekursus til generte, unge mænd. Spurgte to af mine mandlige venner i 40'erne, hvad de syntes, og så skulle jeg slette ordet scorekursus, og så skulle det handle om kærlighed i stedet, da de er lidt trætte af kvinderne kun vil sex med dem. Nu tænker jeg selv, at det måske i det hele taget ikke behøver at handle om at få andet end et telefonnummer, et kys og så måske en tur i høet. I den alder synes jeg, at der skal prøves lidt forskelligt af, som jeg selv gjorde, så jeg tænker kærlighed som et opfølgningskursus. Er der nogle af jer, der har nogle inputs? Gerne både til titel, sprog og ideer. Jeg tænkte lidt på et onlinekursus over 3 måneder, hvor der kommer 5 x øvelser/teleseminarer eller lignende, og så 7 x hvor vi mødes fx. på Fisketorvet, på cafeer, til fredagsbar etc., hvor der kommer kvinder, så de også kan få det prøvet af, som jeg lærer dem. Jeg har ikke tænkt mig, at det skal være specielt druksteder, da de kan tage med vennerne i byen der. Det kunne også være til noget netværkscafe eller en messe for selvstændige - der skal bare være mulighed for at møde kvinder i den alder. På forhånd tak for hjælpen. (jeg kan ikke helt finde ud af, hvor jeg skal lægge dette indlæg i debatten, synes ikke, at der er et oplagt sted). Marianne |
Hjælp til scorekursustitel
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem