Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der plads til flere virksomheder der tilbyder webudvilking?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne starte som selvstændig men er der plads til flere virksomheder der arbejder med webudvikling?

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:31

Jeg udvikler selv en del og jeg får nye kunder næsten hver dag. Så ja der er bestemt plads til flere.

Tilmeldt 1. Dec 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:35

Det er lige som pizzarier. Der er altid plads til en til. Man skal bare være, billigere, dygtigere og hurtigere end de andre.

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 14:42

Hej

Det er et hårdt marked  men er du  dygtig er der altid plads  til en  mere

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:46

Der er meget konkurrence på små hjemmesider, som typisk bliver udbudt som en wordpress løsning.

Men på lidt mere avancerede hjemmeside løsninger, der kræver programmering eller en meget avanceret cms konfiguration i f.eks. Drupal, er der mindre konkurrence og mulighed for en væsenligt bedre timepris/fortjeneste på projektet.

Byg dine hjemmesider i et cms system (f.eks. Drupal), og lad være med at sigte for bredt. Når du har opnået en del erfaring med dette cms, kan du løse rigtig mange opgaver alene med installation og konfiguration, hvor wordpress ikke kan være med og løsningen i andre cms systemer vil blive meget dyr pga. der skal programmeres en masse.

De opgaver jeg lander er typisk fra 10.000 kr. og op efter, så lad være med at sælge dig for billigt. Jeg har ikke en gang tid til at arbejde på mine egne hjemmesider.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)