Jeg er på mobil lige pt så kan ikke kontakt ham men det bkiver første på tirsdag ;) |
Hvad skal jeg forbedre på siden ??
Jeg er på mobil lige pt så kan ikke kontakt ham men det bkiver første på tirsdag ;) |
Hvad skal jeg forbedre på siden ?? |
Det skal også siges at det er en side for nogle som har svært ved programmering. Det er en side for nogle som har svært ved programmering og er ordblind osv ;) hvis du kan følge mig ;) |
Hvis du hentyder til Affiliate-reklamerne, så vil jeg virkelig råde dig til det. Jeg tvivler stærkt på, at der er nogen her på Amino, der er uenige med mig på lige netop dét punkt. Men det er kun velment og konstruktiv kritik fra vores side. Så bare klø på, så skal du nok få forbedret siden betydeligt. Hans Stokholm Kjer har i øvrigt et tilbud, hvor han udbyder billige tekster, så mon ikke, at I finder ud af noget? :-) |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
jeg kan ikke hurtigt hvad siden en ide lav en h1 overskrift der siger om sidens emme web programmering frem med en masse kategorier omkring sidens emmer |
Det har jeg også lige fundet ud af da den kun virker på nogle på nogle mobil og iPad osv men jeg skal nok kigge på det |