Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Kinesiske producenter af badetøj

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Skal ha lavet en meget meget lille kollektion af badetøj for mænd her til sommer, og har brug for nogle kontakter i Kina, der kan håndtere små quantity, ... her tænker jeg på små men gode fleksible virksomheder, gerne i Guangdong provins, der har forståelse for kvalitet og overholde deadline....,

håber at høre mere fra en af jer :-)

mvh

CRAZY

Fra Kbh Ø
Tilmeldt 9. Nov 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 03:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har adskillige kontakter til diverse producenter som står for bl.a. badetøj. Herunder, fabrikker og/el. producenter som ligger i Guangzhou, Guangdong. Jeg kan allerede med fordel fortælle, at de lægger vægt på kvalitet samt menneskerettigheder. Jeg er af kinesisk oprindelse som stammer fra Guangdong provinsen selv, og er flydende i kantonesisk og mandarin, hvilket betyder at jeg kunne være en kommunikationsfaktor mellem dig og fabrikken. Dette betyder at du spare både tid og penge på at kvalitetsgodkende fabrikken.

Dog, vil jeg høre mht. kvantiteten om hvad du tænker på, samt evt yderligere detajler om modellerne.

Du er meget velkommen til at kontakte mig på lukajlin@gmail.com for nærmere snak, hvis dette lyder til at være noget for dig. :-)

De bedste nytårshilsner,

Lukaj Lin

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)