Hej alle, Jeg har ledt og ledt, samt været i kontakt med to forhandlere, men det var simpelthen for dyrt. Så prøver lige at spørge herinde til råds. :) Det jeg leder efter, er forsendelsesposer til tøj, med eget tryk på. Vi har logo klar, poserne må gerne være sorte og trykket hvidt. Altså 1 farve. Størrelser er vi åbne overfor, de skal bare kunne indeholde tøj, også en jakke. Det også vigtigt at de er slidstærke. Nogle god råd, hvem vi kan gå til for at få det lavet? Vi skal have lavet cirka 1000-2500 stk alt efter pris. På forhånd tak og godt nytår! |
Kasper K:Det jeg leder efter, er forsendelsesposer til tøj, med eget tryk på. Vi har logo klar, poserne må gerne være sorte og trykket hvidt. Altså 1 farve.
Du vil gerne have kvalitet, det skal være billigt og så skal du bruge et lille oplag? Nu skriver du ikke noget om hvad dyrt er, men jeg tror du bliver nød til at justere på minimum et af punkterne :-).
Personligt er jeg godt tilfreds med mine poser fra http://www.jakodan.dk/ , de er i hvert fald slidstærke og nemme at pakke i.