Hejsa Jeg søger et alternativ til Meebox, for efterhånden er jeg ved at være forbandet træt af de ustabile cloud løsninger der tilbydes. Ønsker: 2 halv powerful FYSISKE servere der holder oppetid på dual IP ved 2 forskellige udbydere. Der skal være Debian + omkring 8Gb ram + dual eller quad core CPU. Du kan sende en IP som jeg kan pinge til, for at se om jeres netværk er hurtigt nok, og netværket SKAL være i .DK Jeg bruger IKKE voldsomt meget båndbrede, men har forbandet mange side loads. Send IKKE PB om dette, dem ignorerer jeg, enten en e-mail eller et svar i denne tråd. Derudover er mine kontakt oplysninger her |
Tom Frank Christensen:Hejsa
Jeg søger et alternativ til Meebox, for efterhånden er jeg ved at være forbandet træt af de ustabile cloud løsninger der tilbydes.
Ønsker: 2 halv powerful FYSISKE servere der holder oppetid på dual IP ved 2 forskellige udbydere.
Der skal være Debian + omkring 8Gb ram + dual eller quad core CPU.
Du kan sende en IP som jeg kan pinge til, for at se om jeres netværk er hurtigt nok, og netværket SKAL være i .DK
Jeg bruger IKKE voldsomt meget båndbrede, men har forbandet mange side loads.
Send IKKE PB om dette, dem ignorerer jeg, enten en e-mail eller et svar i denne tråd.
Derudover er mine kontakt oplysninger her
Hej Tom,
Det er jeg ked af at høre. Der har desværre været nogle netværks-problemer på det seneste, primært grundet DDoS-angreb. Der er dog planer for at 10-doble forbindelsen til cloud'en, og samtidig få udskiftet netværksudstyret med noget væsentligt bedre... meget snart... så vi bl.a. langt bedre kan modstå de DDoS-angreb, og selvfølgelig håndtere mere vækst fremadrettet.
Det er dog helt forståeligt, hvis det ikke er noget du vil vente på. Men hiv gerne fat i mig, så kan jeg tilbyde dig en anden løsning enten midlertidigt eller permanent. :-)
God weekend!