På de 6 linkbilleder på forsiden er der kun halvdelen af "Infinity Love" og "Sayings" der klik-bare.
Højre halvdel af billederne er ikke 'links'. I hvert fald ikke i min version 17.0.1 af Firefox.
Teksten i din lille Facebook block er mere utydelig end i blocken lige oven over med din profiltekst. Er teksten mon lavet som et billede og komprimeret for dårligt?
første ville lave rette siden svare både og med uden www og oveni er din side svare igen med index.php med uden og med www
jeg ville få en likes knap til især facebook til alle +produkterne så folk kan dele og likes din side på dette medie nemt og google plus betyder en del i seo så den plus knap ville jeg også få på sidena
få dit cvr nummer i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed
udnyt bedre at google viser op til 70 tegn og lav dem unikke og mere sigende om sidens emme forside er ikke nok at kalde en titlen
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Selve opbygningen af website er ok. Farvevalget er lidt for "ferskt", efter min smag. Link-billeder på forside er en smule for mørke, svært at se motiv. Produktbilleder flyder næsten i eet med baggrund, lav fx tynd grå ramme rundt, ville hjælpe. Vælg om site skal være på dansk eller engelsk. Savner kontaktinfo og CVR-nr.