Hej Amino´er.
Jeg har et tilbud til alle jer med en magento webshop, nemlig en rapport som kan give dig et grundlag for hvilke ting du bør arbejde med for at kunne optimere din magento webshop.
Rapporten er specialt målrettet magento, da jeg har en del erfaring med systemet og føler mig hjemme.
Om mig:
Jeg har mange års erfaring med magento og har ydet support til en række amino folk i form af fejlrettelser, opsætning af analytics, optimering eller ændring af div ting. I den forbindelse har jeg fået en viden og en række erfaringer jeg vil dele ud af.
Se evt. referencer på min freelancer profil her: http://www.amino.dk/freelancer/user/e1ecc483-468e-43bf-8473-314b7d04e0ab.aspx
Målgruppe:
Rapportering målretter sig imod både nye og allerede indkørte webshops bygget op i magento. Rapporten går ikke 100% i dybden, men er en all around analysering af din webshop, med henblik på optimering af performance og salg.
Rapporten indeholder:
- Performance (Cache, load tid, hosting)
- Analysering af google analytics installation (Mål, e-handelssporing, generalt analytics)
- Søgemaskineoptimering (Struktur, sitemaps, urls m.m. samt forslag til optimering)
- Gennemtjek af typiske fejl og mangler i magento webshops.
- Forslag til A/B split tests indenfor området der af erfaring giver flere konverteringer.
- Gennemgang af Købsflow, samt forslag til forbedringer.
- Andet? - Har du en bestemt udfordring kigger jeg gerne på dette.
Pris:
Som et pilot projekter vil jeg tilbyde de første 5 rapporter til 1500,- eks moms pr stk.
Herefter vil prisen være 3000,- eks moms.
Faq/Spørgsmål:
Altid velkommen til at smide en pm.
Kontakt:
Smid en pm eller hiv fat i mig på tlf. 40 54 98 31 - mail: kontakt@casperfischer.dk