Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefon pasning mens man er på ferie

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg står i en situation som visse andre sikkert også har stået i.

Jeg står og skal på ferie og da det er rimeligt dyrt at viderestille til en mobil i udlandet vil jeg høre hvad i andre gør, eller hvad i synes om mit første forslag til en løsning. Andre løsninger modtages med kyshånd :-)

Jeg er eneste der snakker dansk i mit firma da alle ansatte er tyskere der kun snakker tysk og engelsk. Jeg har overvejet at skrive på hjemmesiden at der kun er engelsk support i de 14 dage jeg holder ferie, og så ellers håbe på at alle ikke har noget imod at der bliver snakket engelsk når telefonen ringer :-)  Hvad siger i til denne løsning?

Det er ikke vildt mange opkald vi får.... de der ringer vil typisk bare høre hvor deres pakke er blevet af da track and trace nummeret sikkert er røget i spamfilteret.

Emails vil få et auto reply om at de skal sende deres forespørgsel på engelsk hvis de vil have svar inden den dato jeg kommer tilbage.

Hvad vil i sige til at blive mødt med engelsk support? Selvfølgelig vil de forklare at det er fordi dansk support holder ferie lukket.

Kan det evt. betale sig at hyre noget telefon pasning?

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Nu er jeg nok lidt "farvet" i min anbefaling , men jeg vil alligevel vove den påstand, at telefonpasning er en god løsning. Dine kunders telefonopkald vil blive besvaret en dansk-talende sekretær, og afhængig af hvad kundens henvendelse drejer sig om, kan sekretæren fortælle at supporten i den pågældende tidsperiode desværre kun er på engelsk eller tysk - og dernæst omstille, eller tage imod en besked til dig, til når du kommer retur fra ferie, hvis kunden hellere vil have det.
Man kunne også forestille sig at henvendelser vedr. salg får en anden besked - måske er det en anden person hos Jer der skal have disse henvendelser, og alt dette kan den danske sekretær sørge for.

Hvis du er interesseret i at høre nærmere må du endelig kontakte mig. Du kan ringe på 7020 9404, eller se mere på www.nordiccall.dk/telefonpasning.html

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)