Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

google scam mails

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der google scam mails i omløb vedr. phishing ? Jeg har modtaget en advarsel fra noreply@google.com der har sendt en mail att alle mulige kombinationer der har med mit domæne at gøre. De skriver at de har lavet en officiel advarsel på siden, men jeg kan ikke se den. Jeg kan heller ikke i webmaster tools se den advarsel de taler om? Nogen der har prøvet noget lign?

Fede malerier en blog om malerier

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 18:49
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

https://www.google.com/search?q=noreply%40google.com&oq=noreply%40google.com&sugexp=chrome,mod%3D6&sourceid=chrome&ie=UTF-8&sei=pjjbUOmpBMnEsgaL_oCACg&gbv=2

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:44

Det ville være fedt med lidt forklaring i forhold til dit link?
Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 06:56
Tilmeldt 29. Aug 12
Skrevet kl. 17:53

Der fremgår ingenting i webmaster tools.. Er der nogen der kan se noget unormalt på www.origoo.dk ?

I mailen har de vist denne url som eksempel på hvor det er galt, men det hjælper mig ikke.  http://www.origoo .dk/~lafusion/directlogistics/ConsignmentNumber=2979939.htm

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 18:48

Fede Malerier:

Der fremgår ingenting i webmaster tools.. Er der nogen der kan se noget unormalt på www.origoo.dk ?

I mailen har de vist denne url som eksempel på hvor det er galt, men det hjælper mig ikke.  http://www.origoo .dk/~lafusion/directlogistics/ConsignmentNumber=2979939.htm

Har fået præcis samme mail - sendt til 3 af mine domæner. Og den er sendt til både abuse@mit-domæne..., admin@mit-domæne..., postmaster@mit-domæne... samt flere andre. 

Det er også præcis samme link i mine mails - altså ~lafusion... - og jeg har tjekket alle mine domæner og der er ikke oprettet nogen ~lafusion mappe. 

Jeg kan heller ikke se beskeden i webmastertools, som der står i mailen. 

Så det virker som spam - det skumle er bare, at mailen kommer fra google.com - og advarselssiden ligger også på google.com: http://www.google.com/interstitial?url=http%3A//www.plejekoncept.dk/~lafusion/directlogistics/ConsignmentNumber%3D2979939.htm 

Jeg tænker på, om det kan være webhotellet det er gået galt hos. Jeg har mine domæner hos Meebox. 

Havde tænkt mig at høre deres support - men har ikke fået det gjort endnu. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 29. Aug 12
Skrevet kl. 09:45

Det undrer mig bare at der ikke er skjulte links etc. i mailen hvis det er spam, alt virker legit.

- Jeg har også meebox, det må være der den ligger. Sig endelig til når du får svar fra meebox.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 10:35

Jeg har haft mit ene website www.furca.dk kompromitteret på baggrund af en forældet udgave af timthumb. Jeg fik det straks ændret, slettet, rettet og ændret kodeord til databasen. Men i dag blev den tilhørende google email-adresse kompromitteret. I morges ved 6-tiden fik jeg en besked om, at en applikation havde prøvet, at få adgang til emailadressen, men at Google havde blokeret adgangen.. To timer senere er mailboksen dog fyldt med auto-svar fra folk, der er på ferie :-(

Jeg har ligeledes en besøgslog på websitet, der tæller mange af disse "~lafusion/directlogistics/index_files/style.htm" links. Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal stille op med det. Jeg oplever omkring 500 requests om dagen som sql injection-forsøg på timthumb (som naturligvis er fjernet).

Tilmeldt 29. Aug 12
Skrevet kl. 11:13

Thomas Ulstrup:

Jeg har haft mit ene website www.furca.dk kompromitteret på baggrund af en forældet udgave af timthumb. Jeg fik det straks ændret, slettet, rettet og ændret kodeord til databasen. Men i dag blev den tilhørende google email-adresse kompromitteret. I morges ved 6-tiden fik jeg en besked om, at en applikation havde prøvet, at få adgang til emailadressen, men at Google havde blokeret adgangen.. To timer senere er mailboksen dog fyldt med auto-svar fra folk, der er på ferie :-(

Jeg har ligeledes en besøgslog på websitet, der tæller mange af disse "~lafusion/directlogistics/index_files/style.htm" links. Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal stille op med det. Jeg oplever omkring 500 requests om dagen som sql injection-forsøg på timthumb (som naturligvis er fjernet).

Har du meebox?

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 11:14

Det har jeg. Jeg har ikke oplevet det på andre af vores domæner (som ikke er hos meebox)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)