Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forbedringer til min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 18. Aug 12
Indlæg ialt: 20
Fra  MS-Alarmer Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:22

Basal SEO kan med fordel implementeres

Det er optimistisk at tro, at folk vil tage kontakt til dig. Jeg står selv overfor, at skulle flytte i løbet af foråret - selvom der er adskillige udbydere af opgaven, så har jeg valgt dem, som havde en online beregner og man kunne se ledige biler i en kalender.

Med andre ord - gør købet lettere for dine kunder. Implementér nogle call-to-action knapper, så kunden kan få lov at gennemføre et køb, når de er interesserede i dit produkt. 

Den visuelle fremstilling trækker i mine øjne ikke op eller er tillidsvækkende.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 10:02

Hej Cool

Hvis jeg var dig, ville jeg forsøge at skabe større tillid til dine kunder. Dette kunne bl.a. gøres ved at have et foto af dig selv på kontaktsiden, implementering af GoogleMaps osv. Vigtigst af alt skal du fremstå troværdig - du forhandler trods alt med ting, der skal sikre dine kunders ejendele. 

Jeg ved ikke om det er mig, der er galt på den, men:

Umiddelbart virker billedet af tyven ikke særlig godt på mig. Det fylder for meget, og man mister meget hurtigt fokus fra teksten - teksten kunne godt tydeliggøres.

Kort sagt: Et billede, der ikke stjæler for meget negativ fokus er at foretrække.

(Billedet skal selvfølgelig have relation til alarmer, men jeg tror en fyr med et brækjern og elefanthue, der er ved at bryde ind - det hurtigt kan virke skræmmende på nogen)

Dit menupunkt med love&regler er godt (det øger bl.a. troværdigheden) Yes

Håber du kan kan bruge rådene!

Hilsen

Simon, Billig-Skribent.dk Idea

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:16

MS-Alarmer:
Nogle der kan komme med nogle ider til forbedringer til min hjemmeside, jeg har en del der er inde at kigge via google adwords, men kunderne kontakter mig ikke.

Dit Banner på din side er alt for dyster. Sort og rød jager hurtigt folk væk. Og din webshop er noget krampagtig. For meget tekst og for små billleder.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 10:20

Nu ved jeg ikke hvro skarb du er i at arbejde i hjemmesider iht. kodning og opsætning, men der kunne gøres en del mere ud af designet på hjemmesiden. Design er ekstremt vigtigt på baggrund af de besøgendes beslutning. Hvordan ser din afvisningsprocent ud i google analytics, hvis du bruger dette.?

Det samme er at sige om webshoppen som ser anderledes ud end din alm. side. 

Jeg er enig i at tyven kan fjernes. Hellere appellere til det folk kommer efter. f.eks. et godt tilbud på en alarm / bedst solgte alarm osv. i stedet for tyven.

Webshop og din alm. side trænger til lidt kærlighed og nylancering - der findes mange flotte eksempler. Undersøg hvad der kan lade sig gøre.

jeg ville tage et grundigt kig på analytics og hvem der bliver på din sode, hvem der kontakter dig, hvem der køber på webshoppen osv. og bruger det aktivt når du skal lave en ny hjemmeside. og derfra udarbejde en helt ny hjemmeside (måske også webshop) 

slutresultatet kan være en velfungerende flot side med lavere afvisningprocent, flere kontakter, flere betalende kunder på webshop og med det rette design alene er jeg ret sikker på du vil mærke en betydelig forskel.

Dertil er AdWords også en fin måde at få besøgende på, men tag som tidligere nævnt også et kig på SEO da AdWords hurtigt i længden kan blive en dyr fornøjelse hvis salgende ikke kommer :)

Good luck

Mads 

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 18. Aug 12
Indlæg ialt: 20
Fra  MS-Alarmer Skrevet kl. 10:42
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 11:40

At sælge alarmsystemer handler i stor udstrækning om at udvise troværdighed, du skal overbevise dine kunder om, de køber sikkerhed hos dig. Som det ser ud nu, så har du et godt stykke vej endnu, for at ramme det mål.

Der er nogle basale ting, du skal have styr på, som ikke lige kan forklares på 10 linjer. Men både dit design og dine tekster trænger til en kærlig hånd.

Det er efterhånden blevet så billigt at oprette en webshop, så det er bare at komme i gang igen :)

God jul...

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 12:29

Jeg ville gøre mere brug af de sociale medier. Få noget Facebook, Google+ og Twitter på siden. Det giver bonus i forhold til SEO og i forhold til tilliden.

Det kunne måske også være en idé, at få oprettet en YouTube kanal og få lavet en stribe af gode videoer, med gode råd om sikkerhed, indbrud og hvad ved jeg. Vis dine kunder at det er DIN ekspertise de leder efter og at de har brug for den!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:39

få et biledet på forsiden der skaber tryghed en familien med børn  

social medier der kan anbefale din side derpå facebook meget vigtige ved seo er google plus vigtige man kan få vist sit eget logo på google .

få jeres cvr nummer i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed .

giv alle billeder titler og tags derved er der en chance de findes i en google søgning

husk udnyt google viser op til 70 tegn nu lige nu vises kun  domæne navnet.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)