Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress fejl: Det angivne objekt-ID hører ikke til et menuelement.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu siddet de sidste par dage og tilføjet lige knap 200 menupunkter til min Wordpress side.. Og i dag da jeg manglede cirka 10 fik jeg den her fejl "Det angivne objekt-ID hører ikke til et menuelement." Hvor efter en masse af punkterne forsvandt? Nogen der kender en løsning på det? Der må være en WP-Ninja her der har prøvet  det før.

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 15:52

Hej Simon

Umiddelbart er der ikke meget info at hente på google men faldt over denne tråd:
http://wordpress.stackexchange.com/questions/12188/error-the-given-object-id-is-not-that-of-a-menu-item-on-menu-with-40-items 

Her beskrives det, at det kan være et problem med php og den allokerede memory i indstillingerne på serveren. 

Du kan selv tjekke hvor meget den er sat til på serveren ved at indsætte denne php kode "phpinfo();" på en hvilken som helst side og så loade den side i browseren. 

Er den sat til 64mb kan du eventuelt tage fat i din host og spørge om de kan ændre det, så du kan teste det. 

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 17:15

Tak for svaret. Det var løsningen.. Fik det også løst, fik ikke opdateret tråden. :-) Men endte med at lave det hele på en hel anden måde i stedet for.. 

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 18:28

Ok, godt at høre. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)