Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytics - sende rapport til ''sælger''

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
    Jeg har fået mit provisionsbaserede system op at køre på ToyotaExtreme.dk, hvor jeg via et kodet link kan spore hvem der linker til mig og hvem der dermed er skyld i et evt. salg.

 

Jeg kan spore beløb mm. så det er helt perfekt, MEN... jeg vil gerne fremsende salgsrapporter til mine provisionslønnede ''sælgere'' men på alle rapporter er der skrevet hvor stor en andel af sælgerens transaktioner / beløb udgør af det samlede salg på webstedet.

Og det er jo ikke hensigtsmæssigt at han ved at han har solgt 2% af den samlede omsætning for så kan han jo let gange tallet med 50 og vide hvad 100% af omsætningen er !!!

 

Kan det være rigtigt at man ikke kan skjule disse oplysninger på rapporten?

 

Jeg har ikke kunnet finde noget om det!

 

Derudover vil jeg gerne høre fra folk der har erfaringer med at kode Google Analytics links så de ikke er på 100+ tegn.

 

Det ser ikke så godt ud med www.mitdomæne.dk?id=100&utm_campaign...bla.bla.bla... kan det ikke gøres kortere ?

 

Har kigget på muligheden for at linke til en side på mit eget domæne der koder linket. Det virker, men så skal surferen først indenom denne side inden han kommer det rigtige sted hen...

 

Nogle gode ideer?

 

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)