Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver jeg snydt med falske klik - Adwords

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan godt være konkurrenter, men der er lige så stor sandsynlighed for det er "rigtige" klik :)
1: fordi dit søgeord er misledede eller for bredt
2: din landing side er misledede eller kedelig .. Eller klassikeren, er din forside
3: at annoncen lovede noget brugeren ikke kunne finde med det samme :)

Husk på at en generel antagelse er at man har cirka 2 sekunder til at overbevise den besøgende om at de har fundet den rette side, inden de leder et andet sted.

Det kan være mange ting, men kan du bevise over for Google at det er en konkurrent kan du få pengene refunderet :)

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 13:43

Mark Guldbrandsen:
Husk på at en generel antagelse er at man har cirka 2 sekunder til at overbevise den besøgende om at de har fundet den rette side, inden de leder et andet sted.

Ja, det kan godt være, at der er noget der Sad

Men, som jeg før skrev, så var der høj aktivitet, da jeg oprettede kampagnen.

Mvh. John. (tak for alle svarene)

For lige at få det helt på plads, så er det ikke Google jeg tænker på, når jeg skriver snydt.

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 13:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Men du må hellerikke kigge på tingene uge for uge, vores ene kampagne hos scantron er den sidste uge haft 93 procent færre besøgende og de har brugt 42 procent kortere tid på hjemmesiden end forrige uge, og vores bounce rate er også helt af helvedes til, men tager jeg og sammenligner de sidste tre måneder med de forrige tre måneder så får jeg en stigning på cirka 5 procent i besøgende og forbedring af gennemsnits tid og bounce rate på 10 procent.
Var bare for at give et billede af at du ikke kan analysere i forhold til dage, eller uger, med mindre du virkelig får en masse klik, for der skal ikke mange brugere til at lave et dårligt resultat, eller omvendt der skal bare en bruger der er på siden i 30 min til at du tror dine adwords konvertere pisse godt, hvis du analysere på kortsigt :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)