Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af WP theme og generelt Affiliate spørgsmål

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Når man laver affiliate sites  - er det altid det bedste at lave dem på enkelt domæner - eller kan man godt have et domæne og køre forskellige affiliates emner på forskellige undersider og det vil stadig være økonomisk- og trafik korrekt?

Så kan jeg have et site som er delt lidt op som et katalog over forskellige emner og i hver emne skriver jeg artikler omkring de emner og stadig få en positiv respons på søgemaskiner mm?

Og hvis ja - så kunne jeg godt tænke mig at finde et WP theme som er gratis som kan dette - smid gerne link

mvh

kejseren

Supply Chain blæksprutte

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 00:10

Hej med dig.

Jeg ville anbefale dig at fanskaffe dig et domæne til hver side du vil lave. Umiddelbart vil jeg mene at det er den mest optimale løsning.
- Hvis du laver det rigtigt, så fuck om det måske koster 50 kr pr .dk domæne - Det tjener sig ind igen :-)

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 00:19

vil også mene at du bruger hvert sit domæne og koncentrerer dig om det, man skal også tænke på en exit strategi selvom mange ikke overvejer dette nu :)

hvis du har en side som går godt på et emne og du tilbydes en pæn sum for det, så bliver du nødt til at sælge alt det arbejde med, som ikke omsætter særlig godt endnu, og du skal starte forfra med alt :)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:19

Hej, Kejseren.

Jeg fandt en guide om at tjene penge på en hjemmeside, som du måske ville finde nyttig. Derudover kan du finde tusindevis af gratis designs til WordPress, på WordPress.org (inde under Themes).

Go Jul!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 00:55

ja - jeg må nok til og købe domæner i stedet for. 

Har nogle unikke affiliate emne ideer som skal afprøves nemlig. og så skal jeg lige læse op hvordan man egenligt gør ordenligt da jeg aldrig har gjort mig på det felt før

Jeg køre Unoeuro - de kan da køre flere domæner på samme webhotel ikke?

Supply Chain blæksprutte

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 01:21
Ja, hos unoeuro kan du sagtens have flere domæner på et hotel

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)