Min hjemmeside har endelig fået et nyt design, som jeg synes fungerer rigtig godt!
Hvad er det første I tænker? Er det en hjemeside, som I vil blive længe på, eller besøge igen? Der kommer omkring 4 nye indlæg hver dag!
Hvad synes I? Hvordan kan det optimeres endnu mere? Er der noget som er skidt? Byd løs med forslag, så jeg kan ændre det og opnå den perfekte sportsblog.
Fortsat god dag!
Mvh.
Erik H.J http://itsport.dk/
Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---
Gennemført design, ser godt ud med en lille hyggelig blog... Jeg syntes at når man kører musen over ''bloggere'' så bliver listen for lang, den der scroll down, eller hvad man kalder den... Kunne ''bloggere'' så ikke bare være et link ind til en side hvor der så var, evt et portræt af hver enkelte blogger eller lign.?
Håber det er til at forstå, da jeg ikke er nogen form for ekspert inde på området og kender alle de begreber der måske bør bruges :-)
Hvis jeg skal komme med en lille ting skulle det være, at jeg synes, at der bliver brug for meget plads på de to menuer og logoet. Mest logoet selvfølgelig. Der er meget tom plads over og under det. Det kunne godt trækkes lidt sammen for at hive "SENESTE..." lidt op.
jeg synes det er en pæn blogs i har fået lavet her
der er mange forskellige danse , der kunne ligge under dans eksemlemvis hip hop dans er jo ikke det samme som pole dans , så en masse under kategorier mangler der, det gør siden mere overskuelig .
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows