Så på én gang viser du både Google, der også må tænkes at læse med her, en ren splog, og du afslører samtidigt de kunder, der har købt linkbuilding og SEO af dig? :-)
Det kunne jeg forestille mig kunderne ikke var helt vildt glade for. Nu kan alle og enhver, søgemaskinerne inklusive, se, hvem der prøver at game dem, og jeg kunne gå i gang med at optrævle resten af netværket, hvis jeg ikke havde noget mere fornuftigt at lave.
Jo, jeg har intet (andet end flere 1-stjerner fra din side) at vinde på at tage diskussionen. Jeg fremhæver blot faren ved at udpege SEO-kunder, der bryder med søgemaskinernes retningslinjer, på et åbent forum. :-)
Jeg fremhæver blot faren ved at udpege SEO-kunder, der bryder med søgemaskinernes retningslinjer, på et åbent forum. :-)
Nu er der ingen spblogs i tråden, og pakkerne er købt anonymt, ligesom hvis de gik til en seo konsulent. Så ingen fare, ved ikke hvorfor du bliver ved med at bringe det op.
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Jo, jeg har intet (andet end flere 1-stjerner fra din side) at vinde på at tage diskussionen. Jeg fremhæver blot faren ved at udpege SEO-kunder, der bryder med søgemaskinernes retningslinjer, på et åbent forum. :-)
God jul.
Nu er jeg ikke SEO mand, men hvad gør han galt her? - synes der er mange af sådan nogle tilbud her på Amino. Er det noget jeg overser?
Der var tidligere et link i tråden til en af Emils splogs. Fra den var det meget nemt at se, hvem der havde købt SEO af Emil - og det er de færreste kunder, der ønsker det udpenslet i et åbent forum. Linket er heldigvis fjernet nu, og jeg har fået et par vrede PM'er fra Emil, så alt er godt igen. :-)