Jeg har sat mig for at udvide min online viden til andet end AdWords og jeg er faldet over Affiliate marketing og ville gerne hører hvad i gør for at holde jer opdateret på området (Blogs, sites osv) og gerne noget materiale i form af bøger, videoer, tips og lignende.
På forhånd tak til alle de fantastiske amino'er derude :)
Hvis du ikke allerede er stødt på siden, så start med at læse lidt på Mikael Reicks http://www.antphilosophy.com/ - her får du mange gode råd og masser af tips og tricks til, hvad du kan gøre og også mere inspiration til, hvor du kan læse endnu mere om emnet.
Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.
Tak for linket Hans. Men har du ting på dansk må du meget gerne sende dem også, da jeg gerne vil have nogle data og fremgangsmåder der er specifikt på det danske marked. Men alt har helt klart interesse, lige meget om det er på dansk eller engelsk.
Han driver et par webshops selv, og laver også en masse affiliate selv.
Der er endnu flere danskere der er værd at følge, men start med at følge de tre, så skal der nok dukke nogle flere spændende affiliate marketers frem i deres strøm.