Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt affiliatenetværk for danske annoncører og webmasters

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Vi ville bare introducere os selv, og vores nye affiliatenetværk, ClickEarners

Det er et koncept vi har arbejdet på i nogle måneder, og endelig kan begynde at invitere annoncører og affiliates indenfor til en hurtig introduktion, og forhåbentligt også en god omgang samarbejde.

Webmasters kan på CE tjene penge, ved at lægge annoncørernes bannere ind på deres hjemmesider, og derfra tjene penge pr. klik. Vi tager kun penge pr. unikt dansk klik, og snyd og autosurf programmer er selvfølgelig øjeblikkelig udsmidningsgrund.

Annoncører kan lægge et markedsføringsbudget, og gennem vores netværk modtage en masse ansøgninger fra webmastere der ønsker at annoncere for dem. Derfra betaler de kun en fast pris pr. unik dansk besøgende, og kan sætte klikprisen så lavt som 0.01 kroner.

Vi håber at i vil finde dette ligeså interresant som mange af vores andre besøgende har hidtil. Vi tillader også annoncører fra de mere "voksne" internetbutikker, men de skal være forberedt på at være i en seperat reklamepulje for sig selv.

Alle annoncører og webmasters kører på en 18 års aldersgrænse, og vi tillader ikke gratissites som subnet eller arto...

Håber vi ser jer forbi vores sites, og hvis der er spørgsmål, så kontakt endelig faq@clickearners.com

Venlig hilsen
ClickEarners

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:17
Meget simpelt opbygget, men det gør det også kun meget mere forståeligt end fx. tradedoubler... det kan jeg godt lide.. men der er dog plads til meget videreudvikling... og det er jo kun fedt synes jeg...

Jeg har tilmeldt mig og afprøver jeres systemer, så må vi se om der kommer resultater ... ;-) (selvom der er programmer hvor du kun får 0,01 kr pr klik... så skal der dælme mange klik til...)

Held og lykke.. og I har jo allerede mange annoncører, og det er jo positivt...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:20
Hej Clickearners

Jeg har også tilmeldt mig og vil prøve jeres system af, kommer i til at tilbyde CPA og en procent af et salg i fremtiden?

Syntes godt at i kunne vise jeres priser for at blive annoncør ellers er det rart at se at jeg har et referral link
med det samme.

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 10:18

Hi ClickEarners

jeg har forgæves forsøgt at komme i kontakt med jer men man kan ikke maile til jer på faq@clickearners.com
eller kontakt@clickarners.com -

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)