Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP TIL : "Er ikke fundet (Undtagelse fra HRESULT: 0x80030002 (STG_E_FILENOTFOUND))."

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Min gamle computer gik total i stykker og jeg har nu købt en ny med Windows 7 64 bit.

Jeg havde et CMS program der hedder Zeta Producer v. 9, dette skulle jeg installere igen  og jeg har nu flere gange installeret og af-installeret det, men jeg får  den samme fejlmeddelelse hver gang.

"Er ikke fundet (Undtagelse fra HRESULT: 0x80030002 (STG_E_FILENOTFOUND))."

Jeg forsøgte så at installere den gratis udgave af Zeta producer version 11, men den kommer med samme fejl. 

Jeg udelukker derfor, at det er programmerne der er noget galt med.. 

Jeg har brugt mange timer på at få programmet til at virke, men det kan jeg ikke og derfor søger jeg lidt hjælp fra dig.. 

Jeg har prøvet følgende:
Windows 7 er blevet fuldt opdateret
Scannet for evt. virus
Kørt Microsofts egen FIXIT Center til Windows 7
Opdateret alle drivers og codecs
Kørt registrerings cleanere
Og en masse andre ting 

Jeg har prøvet at installeret programmet på min kones PC og der kører det som det skal!

Nedenfor er den komplette beskrivelse af fejlen, og jeg håber du kan hjælpe mig, så jeg kan vende tilbage og bruge min Zeta Producer v. 9, På forhånd tak

System.Runtime.InteropServices.COMException

-----------------

blev ikke fundet. (Exception from HRESULT: 0x80030002 (STG_E_FILENOTFOUND))

-----------------

at System.RuntimeType.InvokeDispMethod(String name, BindingFlags invokeAttr, Object target, Object[] args, Boolean[] byrefModifiers, Int32 culture, String[] namedParameters)
at System.RuntimeType.InvokeMember(String name, BindingFlags bindingFlags, Binder binder, Object target, Object[] providedArgs, ParameterModifier[] modifiers, CultureInfo culture, String[] namedParams)
at System.Type.InvokeMember(String name, BindingFlags invokeAttr, Binder binder, Object target, Object[] args)
at Zeta.EnterpriseLibrary.Data.OleDB.JetLateBindingWrapper.RefreshDatabaseCache(String connectionString)
at Zeta.EnterpriseLibrary.Data.OleDB.AdoNetOleDBQuerier.RefreshJetCache(String filePath)
at Zeta.EnterpriseLibrary.Data.OleDB.AdoNetOleDBQuerier.RefreshJetCache(SmartConnectionString connectionString)
at ZetaProducer.RuntimeBusinessLogic.Webbing.ProjectStorage.ProjectDatabaseInformationAccessMdb.RefreshDatabaseCache(Boolean ignoreErrors)
at ZetaProducer.RuntimeBusinessLogic.Webbing.Dependencies.WebDependencyManager.<CheckDependencies>b__6(ThreadQueueWorkItemCallbackParameters parameters)
at ZetaProducer.RuntimeBase.ThreadPooling.ThreadPoolManager.workItemCallbackWrapper(Object state)
at ZetaProducer.RuntimeBase.ThreadPooling.ThreadPoolManager.QueueWorkItem(AsynchronousMode asynchronousMode, ThreadQueueWorkItemCallback callback, ThreadQueueWorkItemCallbackParameters parameters)
at ZetaProducer.RuntimeBase.ThreadPooling.ThreadPoolManager.QueueWorkItem(ThreadQueueWorkItemCallback callback, ThreadQueueWorkItemCallbackParameters parameters)
at ZetaProducer.RuntimeBusinessLogic.Webbing.Dependencies.WebDependencyManager.CheckDependencies(WebArticle item, DependencyCheckMode checkMode, OutputInformation outputInformation)
at ZetaProducer.RuntimeBusinessLogic.Webbing.Dependencies.WebDependencyManager.CheckDependencies(WebPageItem item, DependencyCheckMode checkMode, OutputInformation outputInformation)
at ZetaProducer.RuntimeBusinessLogic.Webbing.PageItems.Common.WebPageItem.Delete(OutputInformation outputInformation)
at ZetaProducer.RuntimeBusinessLogic.Webbing.Pages.WebPage.Delete(OutputInformation outputInformation)
at ZetaProducer.RuntimeBusinessLogic.Webbing.ContentImportExport.ContentImportController.importPages(ContentImportInformation information, XmlDocument doc)
at ZetaProducer.RuntimeBusinessLogic.Webbing.ContentImportExport.ContentImportController.Import(ContentImportInformation information)
at ZetaProducer.RuntimeBusinessLogic.Webbing.Projects.Create.WebProjectCreationController.CreateProject(WebProjectCreateInformation information)
at ZetaProducer.Main.UI.Project.NewWebsiteGeneration.NewWebsiteWizardForm.processingBackgroundWorker_DoWork(Object sender, DoWorkEventArgs e)
at System.ComponentModel.BackgroundWorker.OnDoWork(DoWorkEventArgs e)
at System.ComponentModel.BackgroundWorker.WorkerThreadStart(Object argument)

COMException
{
ErrorCode=-2147287038,
Message=" blev ikke fundet. (Exception from HRESULT: 0x80030002 (STG_E_FILENOTFOUND))",
Data=
[
]
,
InnerException=null,
TargetSite=RuntimeMethodInfo: InvokeDispMethod,
StackTrace=" at System.RuntimeType.InvokeDispMethod(String name, BindingFlags invokeAttr, Object target, Object[] args, Boolean[] byrefModifiers, Int32 culture, String[] namedParameters)\\r\\n at System.RuntimeType.InvokeMember(String name, BindingFlags bindingFlags, Binder binder, Object target, Object[] providedArgs, ParameterModifier[] modifiers, CultureInfo culture, String[] namedParams)\\r\\n at System.Type.InvokeMember(String name, BindingFlags invokeAttr, Binder binder, Object target, Object[] args)\\r\\n at Zeta.EnterpriseLibrary.Data.OleDB.JetLateBindingWrapper.RefreshDatabaseCache(String connectionString)\\r\\n at Zeta.EnterpriseLibrary.Data.OleDB.AdoNetOleDBQuerier.RefreshJetCache(String filePath)\\r\\n at Zeta.EnterpriseLibrary.Data.OleDB.AdoNetOleDBQuerier.RefreshJetCache(SmartConnectionString connectionString)\\r\\n at ZetaProducer.RuntimeBusinessLogic.Webbing.ProjectStorage.ProjectDatabaseInformationAccessMdb.RefreshDatabaseCache(Boolean ignoreErrors)\\r\\n at ZetaProducer.RuntimeBusinessLogic.Webbing.Dependencies.WebDependencyManager.<CheckDependencies>b__6(ThreadQueueWorkItemCallbackParameters parameters)\\r\\n at ZetaProducer.RuntimeBase.ThreadPooling.ThreadPoolManager.workItemCallbackWrapper(Object state)\\r\\n at ZetaProducer.RuntimeBase.ThreadPooling.ThreadPoolManager.QueueWorkItem(AsynchronousMode asynchronousMode, ThreadQueueWorkItemCallback callback, ThreadQueueWorkItemCallbackParameters parameters)\\r\\n at ZetaProducer.RuntimeBase.ThreadPooling.ThreadPoolManager.QueueWorkItem(ThreadQueueWorkItemCallback callback, ThreadQueueWorkItemCallbackParameters parameters)\\r\\n at ZetaProducer.RuntimeBusinessLogic.Webbing.Dependencies.WebDependencyManager.CheckDependencies(WebArticle item, DependencyCheckMode checkMode, OutputInformation outputInformation)\\r\\n at ZetaProducer.RuntimeBusinessLogic.Webbing.Dependencies.WebDependencyManager.CheckDependencies(WebPageItem item, DependencyCheckMode checkMode, OutputInformation outputInformation)\\r\\n at ZetaProducer.RuntimeBusinessLogic.Webbing.PageItems.Common.WebPageItem.Delete(OutputInformation outputInformation)\\r\\n at ZetaProducer.RuntimeBusinessLogic.Webbing.Pages.WebPage.Delete(OutputInformation outputInformation)\\r\\n at ZetaProducer.RuntimeBusinessLogic.Webbing.ContentImportExport.ContentImportController.importPages(ContentImportInformation information, XmlDocument doc)\\r\\n at ZetaProducer.RuntimeBusinessLogic.Webbing.ContentImportExport.ContentImportController.Import(ContentImportInformation information)\\r\\n at ZetaProducer.RuntimeBusinessLogic.Webbing.Projects.Create.WebProjectCreationController.CreateProject(WebProjectCreateInformation information)\\r\\n at ZetaProducer.Main.UI.Project.NewWebsiteGeneration.NewWebsiteWizardForm.processingBackgroundWorker_DoWork(Object sender, DoWorkEventArgs e)\\r\\n at System.ComponentModel.BackgroundWorker.OnDoWork(DoWorkEventArgs e)\\r\\n at System.ComponentModel.BackgroundWorker.WorkerThreadStart(Object argument)",
HelpLink=null,
Source="mscorlib"

Glæder mig til at få nogle gode råd..

Med venlig hilsen
Anders Pedersen

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:17

raptus3670:
Jeg udelukker derfor, at det er programmerne der er noget galt med.. 

Er du sikker på din version er kompatibel med Win7 ?

Tilmeldt 28. Apr 08
Skrevet kl. 07:31

Hej

Ja jeg er 100% sikker på, at både Zeta producer version 9 og 11 kan køre sammen med windows 7 64 bits.

Jeg skulle måske også lige nævne, at jeg selvfølgelig har skrevet og korresponderet med Zeta producer i Tyskland i deres forum. De kom med en masse ideer som jeg skulle afprøve, men de gav intet resultat.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:33

raptus3670:
Ja jeg er 100% sikker på, at både Zeta producer version 9 og 11 kan køre sammen med windows 7 64 bits.

Jeg skulle måske også lige nævne, at jeg selvfølgelig har skrevet og korresponderet med Zeta producer i Tyskland i deres forum. De kom med en masse ideer som jeg skulle afprøve, men de gav intet resultat.

Så prøv du i stedet at tage fat i support i stedet :)

Held og lykke med det.

Tilmeldt 28. Apr 08
Skrevet kl. 07:35

Det er support der kører og giver svarene/løsninger i deres forum

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:37

raptus3670:
Det er support der kører og giver svarene/løsninger i deres forum

Det er en måde ja du kan også

Telefon-Support:
Montag bis Freitag von 9 bis 16 Uhr
0900 / 169 22 69 07

Eller skrive til dem :)

Tilmeldt 28. Apr 08
Skrevet kl. 07:52

Som jeg skriver, så har jeg talt og skrevet med dem og de kan IKKE hjælpe mig mere end de allerede har gjort og det er jo derfor jeg søger lidt hjælp på Amino.dk.

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 09:54

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)