Hej Amino. Jeg har i et lille stykke tid arbejdet på et nyt koncept hvor jeg faktisk har fået en del ting på plads. Dog har jeg endnu en forhindring jeg skal overvinde, nemlig logistikken bag konceptet. Det drejer sig om fælge der købes af private, hvorefter de skal hjem til mig selv. På et tidspunkt skal de behandles ved ét firma, til tider 2 hvorefter det skal hjem til mig, pakkes og sendes til kunden. Jeg stole på mine kommende samarbejdspartnere, men det én ting der kan bekymre mig: Fælgene købes via nettet, dvs. privat annoncer, så hvis jeg skal have andre til at hente dem hjem til mig, skal de først besigtiges, så det svarer til beskrevet. De resterende destinationer bekymrer mig ikke, så længer de transporteres forsvarligt og uden mulighed for ridser. Hvordan skal jeg gøre det? Den ene mulighed er en firmabil, som kan købes for ca. 50.000 momsfrit (Vw Caddy TDI '05). Den skal derudover "shines op" for yderligere ca. 15.000 kr. Som er penge, der er godt givet ud, eftersom det vil styrke mit brand og opmærksomhed omkring firmaet. Så kan jeg også starte et aps med mine aktiver + lidt penge. Den anden mulighed er simpelthen at få firmaer/folk til at hente og bringe det for mig, det vil spare mig tid, men penge på sigt. Har ingen erfaringer med den slags, så jeg kunne godt tænke mig at høre jeres forslag og evt. hvordan jeres firmas logistik fungerer? Desuden skal ham fælgene købes af betales. Mvh. Casper L |
En enkelt tråd må da være rigeligt.
Hvorfor lave 2?