Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App til 40000 kr?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Går rundt med en ide om at starte egen virksomhed som indebærer en applikation til det mobile marked.

Jeg er interesseret i en pris, men jeg ved godt at sådan noget kan variere meget i pris.

Derfor skriver jeg herinde i håb om at fange nogen som laver applikationer eller kender nogen som kender nogen, som måske gerne vil tage en sludder med mig om projektet.
Hvis der er nogle modige sjæle derude så hører jeg gerne fra jer, al slags hjælp, feedback og kommentarer er velkomne.

På forhånd tak.

Tomislav

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tomislav,

Jeg tror at du er nød til at være lidt mere præcis end det? :) Er det et app til Android eller iOS?

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mehmet

Tak for din hurtige respons.

Den skal være til android og iOS.

Har ikke skrevet alt for mange detaljer eftersom jeg ikke vil tage snakken herinde, jeg vil gerne i kontakt med folk som har styr på det og så vil jeg fortsætte dialogen andetsteds.

Tomislav

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tomislav,

Kan godt forstå at der er dele af dit projekt som du gerne vil holde privat... :) Men platformen bør du roligt kunne skrive - Som du så også har gjort nu... :)

Men hey, jeg vil lige sige at hvis du skal have udviklet det samme program, til både android og iOS, så skal det godt nok være et rimeligt simpelt program - hvis du kun har 40k at gøre godt med?

- Det kan være at i bliver enige om at starte med den ene platform, også senere udvikle til det andet, i takt med at der kommer penge i kassen... :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gjorde det noget billigere, men det kommer helt an på kompleksiteten i din app. 

Bemærk også at der idag findes værktøjer hvor man kun laver app'en een gang og outputter til både Android og iPhone på een gang.

Hvis du vil lære lidt om hvordan du kan gribe processen an, kan du læse mit blog indlæg her:

How to create your first iPhone app

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)