Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld :-)

Og igen, undskyld for dette også :-D

Godnat, jeg læser oplægget imorgen, der må være flere svar der ;-)

Held og lykke til dig! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:15

Ingen der kan hjælpe???

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:23

Nystarterfyn:
Tror i ikke ApS er det bedste for mig?

Grunden til man vælger ApS er ofte at det er det er hæftelses begrænsende, hvis f.eks. dit firma/selskab kommer til at skylde 1 million væk, så hænger du personligt på gælden med en enkeltmandsvirksomhed, mens du med et ApS selskab, kan lade firmaet gå konkurs og således hæfter du kun med selskabets værdier.

Hvis du ikke er interesseret i begrænset hæftelse, så er enkeltmandsvirksomhed nok en fin måde for dig at starte på.

Nystarterfyn:
Lad os sige jeg omsætter for 30.000 pr måned

Drift 5.000kr

Vare 15.000kr

Løn 10.000kr ( betaler selvfølgelig skat)

Hvad vil der egentlig ske? At der ingen overskud er ??

Ingenting der er ikke krav om at hverken virksomheder (enkelts etc.) eller selskaber (ApS etc.) skal havde overskud. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:06
Tak

Jeg kan ikke forstå hvordan det fungere med enkeltmands... Og hvordan i holder privat og erhverv fra hinanden ...

Når jeg skal lave et ApS skal man jo ligge det der beløb får man. Det igen tilbage ??

Jeg tror. Det vil være bedst for mig med ApS ...
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:18
Håber jeg kan få hjælp her
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:20
Hjæææællppp
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 17:39

Hej Nystarter Fyn,

Jeg bliver altså nødsaget til kraftigt at anbefale dig at opsøge en lokal revisor, du vil blive overrasket over hvor godt en times penge er givet ud, for jeg kan se at du har brug for at få forklaret det hele igennem. Det kan godt være at du får forskellige tips og råd her, men det må du altså ikke basere din forretning på når der er så meget tvivl. 

Det er umuligt for dig at arbejde konstruktivt med din forretning hvis du skal bruge alt for mange timer på at sidde og lave sådan regnskaber uden at vide om om det overhovedet passer. En dygtig revisor kan lave det på den kvarte tid og ovenikøbet korrekt. Imens kan du bruge alt din tid på at stable din forretning på benene, velvidende at der er styr på det administrative.

Mit råd til dig er - lad vær med at bruge flere timer og dage på at regne og spekulere men ring til en revisor som kender svaret på forhånd, så sparer du tid og har hele tiden en god sparringsparter hos revisoren.

Gør det du er god til - så bruger du din tid bedst muligt og kan få succes med din forretning !

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59

Nystarterfyn:
Tak

Jeg kan ikke forstå hvordan det fungere med enkeltmands... Og hvordan i holder privat og erhverv fra hinanden ...

Når jeg skal lave et ApS skal man jo ligge det der beløb får man. Det igen tilbage ??

Jeg tror. Det vil være bedst for mig med ApS ...

De 80.000 kr. skal stå i selskabet, enten kontakt eller som aktiver.
I det fleste tilfælde er ApS den rigtige løsning, da det begrænser din hæftelse, men hvis du ikke kender og overholder skatte- og bogføringsregler, så kommer skat helt sikkert efter dig personligt.
Jeg tror det ville hjælpe dig meget at få en revisor til at hjælpe dig med opstart og stiftelse af firma, samt at komme igang med bogføring m.m.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:08
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)