bunden af siden er et banner over teksten så man ikke kan læse den tekst der står der under .
de social logoer er ikke lavet i sine farver og det brugte på siden det er ikke let at dele din side på social medier og like og plusser den , dette her plug in ville jeg http://wordpress.org/extend/plugins/addthis/
den lysere blå farve valgte gør teksten er svær at læse vælg en mere mørk farve til en hvid tekst farve .
det danske flag går ikke over på en dansk version men bliver på den engelske version .
kontakt side det kan jeg ikke finde på siden , hvordan man kontakter dig, måske er det bare mig der er dårlige til engelske så derfor ikke kan finde det på siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
bunden af siden er et banner over teksten så man ikke kan læse den tekst der står der under .
What do you mean by this? got a screenshot?
Mikael christiansen:
de social logoer er ikke lavet i sine farver og det brugte på siden det er ikke let at dele din side på social medier og like og plusser den , dette her plug in ville jeg http://wordpress.org/extend/plugins/addthis/
The icons are links to my profiles on the social media sites, (I wouldnt put sharing on my front page, as I believe sharing should only be on blog posts)
Mikael christiansen:
den lysere blå farve valgte gør teksten er svær at læse vælg en mere mørk farve til en hvid tekst farve .
Good point!
Mikael christiansen:
det danske flag går ikke over på en dansk version men bliver på den engelske version .
Thats true, its not finished yet
Mikael christiansen:
kontakt side det kan jeg ikke finde på siden , hvordan man kontakter dig, måske er det bare mig der er dårlige til engelske så derfor ikke kan finde det på siden
det banner cookies i bunden af siden der går over en del af det der står i fodnoten på din side sådan her ser det ud hos mig
Det er rigtig,
man skal klikke på det hvis man acceptere :)
vis man ikke klikker kan man ikke se det nederst på siden , jeg tror mange ikke klikker så de kan ikke se det på siden , en god ide lav det acceptere så man kan se den nederste menu på siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows