Desuden havde Google i perioden valgt ikke at gøre nogen af mine søgeord aktive, før jeg satte budet op til 30 kr per click. Den eneste måde jeg kunne komme i gang med søgeordene var at sætte prisen op til 30 kr per click.
Efter ca 3 dage havde jeg fået min CTR ordentlig op, og kunne så sætte prisen ned til ca 5 kr per click.
Desuden havde Google i perioden valgt ikke at gøre nogen af mine søgeord aktive, før jeg satte budet op til 30 kr per click. Den eneste måde jeg kunne komme i gang med søgeordene var at sætte prisen op til 30 kr per click.
Efter ca 3 dage havde jeg fået min CTR ordentlig op, og kunne så sætte prisen ned til ca 5 kr per click.
Muligheden er også at prisen for søgeordet var 30 kr da du satte det ind. Efter 3 dage var der nogle der var faldet fra, så prisen kunne falde til 5 kr.
Prisen på søgeord er dynamisk og du kan aldrig vide dig sikker på hvad prisen er. Derfor du altid skal holde øje med prisen på dine søgeord.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Men er det ikke også lidt hustler-agtigt. Hvad nu hvis han havde valgt at åbne 20 nye vinduer?
Så ville han skulle betale 20 gange det beløb. Men sker det,så er der ikke noget ivejen for at skrive til Google og gøre dem opmærksom på det. Jeg tror selv at de holder øje og hvis der er for mange klik fra samme IP på en annonce, så får man tilbagebetalt penge.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....