Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress, HTML, HTML5 hvad er bedst når jeg skal lave en ny affiliate side?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Saris Group Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Så kunne jeg godt tænke mig at høre jeres mening, ideer og indspark til et nyt projekt.

jeg har efterhånden fået lavet aftaler med alle de største affiliate partnere i danmark og udlandet, og kunne godt tænke mig at udbygge mit arbejde med affiliate, da jeg alligevel bruger en del tid på det efterhånden:)

Jeg skal i gang med et nyt projekt, en ny side. og jeg ved ikke hvad jeg skal lave den i. wordpress eller god gammeldags HTML/HTML5.

hvad er fordelene og ulemperne.

lidt info. siden kommer til at have 20 hovedgrupper/kategorier med en 5-10 undergrupper i hver kategori og dertil kommer der så en side eller 2 til hver underkategori med produktbeskrivelser, test, anmeldelser m.m. og så selvfølgelig links til de partnere som jeg har.

Jeg har tænkt mig både at bruge deeplinking, bannerlink til forsiderne, unikke tekstlink m.m.

Dvs. vi snakker om en rimlig tung og stor side. 

Jeg tænker selv at det hurtigt kan blive ret indviklet at skulle holde styr på de mange sider, undersider m.m. så havd ville i anbefale?

Det skal siges at jeg ikke har det store kendskab til wordpress, men det kan man vel lære:)

Tak fordi du gad læse det her, nu håber jeg så også at du vil komme med dine ideer og feedback på hvad der er bedst og mest rigtig at gøre her fra starten.

med venlig hilsen 

Jimmie Steinbeck

Dealsfnder.dk - din shopping og fashion guide online.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 17:02

Hvis du skal håndtere store mængder indhold, der skal kategoriseres mm., så vil jeg klart anbefale at bruge et CMS (hvor WordPress vil være et oplagt valg).

Et CMS er jo netop et indholdsstyringssystem, og det lader til at du kommer til at have meget indhold at styre, så det må være et oplagt valg.

Hvis du allerede er hjemme i HTML og måske lidt PHP, vil du hurtigt kunne komme i gang med at modificere et WordPress site.

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Saris Group Skrevet kl. 17:07

Christoffer Hauthorn Boisen:

Hvis du skal håndtere store mængder indhold, der skal kategoriseres mm., så vil jeg klart anbefale at bruge et CMS (hvor WordPress vil være et oplagt valg).

Et CMS er jo netop et indholdsstyringssystem, og det lader til at du kommer til at have meget indhold at styre, så det må være et oplagt valg.

Det lyder meget fornuftigt, CMS har jeg ikke beskæftiget mig med tidligere, eller så kan jeg i vært fald ikke huske, det, så det må jeg lige sætte mig ind i.

Ja jeg tror også det bliver en ret stor side, så det lyder til at det er det jeg skal ud i. 

Christoffer Hauthorn Boisen:
Hvis du allerede er hjemme i HTML og måske lidt PHP, vil du hurtigt kunne komme i gang med at modificere et WordPress site.

jeg har lidt forstand på HTML, men ikke så meget med at skrive koderne, jeg bruger dreamweaver til at lave mine sider, og da bruger jeg primært designdelen, men kan også godt ligge koder ind i selve kodelinjerne. er det nok til at jeg kunne kaste mig ud i det her projekt. 

tak for dit indspark:)

Jimmie Steinbeck

Dealsfnder.dk - din shopping og fashion guide online.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)