Hej kære Aminoer! Jeg studere Produktudvikling og Teknisk integration på Københavns Erhversakademi på 6. sem.
Som et led af min uddannelse er der et praktikophold på 10 uger med start ultimo februar 2013.
Praktikopholdet er selvfølgelig gratis.
Hvad kan jeg tilbyde jer? Det kunne være et skuffeprojekt, som der ikke er tid til, men i godt kunne tænke jer at få dokumenteret at produktet kan lade sig gøre, og få det realiseret i 3D, Solidworks. Det kunne være en virksomhed som ikke har ansat nogen der kan Solidworks og kunne tænke sig noget hjælp til dette.
Mine spids kompetencer er:
- SolidWorks
- Udvikling fra Idé til produktion (registrering, skitsering, konkretisering)
- Materialeforståelse
Jeg er meget interesseret i RPT, jeg synes det er et yders spændende område, og kunne godt tænke mig at arbejde med det når jeg er færdiguddannet.
Min uddannelses vej:
- Folkeskole
- Elektriker (Grundforløb, og kort ophold som lærling) (1 år)
- Industriteknikker (Maskinarbejder), herunder, Manuel Dreje/Fræse, Semi-CNC Dreje/Fræse, CNC Dreje. (4 år)
- Produktionsteknolog (2 år)
- Proffesionsbachelor i produktudvikling og teknisk integration (igangværende) (1 år indtil videre)
I løbet af min bachelor har jeg lavet nogle projekter som er blevet meget omtalt, blandt andet et Ordspil til blinde og svagsynede (Punkt.).
Dette projekt er omtalt i metroexpress, tv2lorry og i øjeblikket nomineret til IndexAwards 2013.
Jeg håber det har vakt jeres interesse til at høre mere om hvad jeg kan tilbyde jer under et praktikophold.
|
Praktikophold Produktudvikling/Solidworks
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)