Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress kode spørgsmål

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, har lidt problemer med noget kode på mit wordpress site om styrketræning!

Problemet er, at når man klikker "Synes godt om" så hopper der en boks frem, der ikke er plads til (overflow). Og man kan ikke få facebook boksen til at gå væk igen, medmindre man klikker Ctrl+r

Selve like knapperne er indsat i editoren som en shortcode og det er vist pakket ind i noget iframe. 

Jeg har selv fundet to løsninger, men kan ikke finde ud af at kode det:

1: Bytte rundt på twitter og facebook knappen. Men hvor styres CSS'en?

2: Gøre sådan at facebook boksen er synlig, selvom den ryger ud over .boks div'en (lige som Google+ boksen gør forøvrigt)

Er der nogle der kan hjælpe med en af løsningerne?

Se boksen live (scroll halvejs ned)

Lav dit eget styrketraeningsprogram

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1747
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:32

Formentlig kan du bytte om på de to knapper ved at gå ind i det aktuelle plugin og redigere i koden.

Måske ville det være en anelse lettere for dig at prøve med et alterntiv plugin ? Der findes jo så satans mange.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 22:13
Det har jeg forsøgt, men der er ikke noget sted i php koden der står hvilket social badge der vises hvor.

Div taget svare på en id her hedder 'social-ring' men kan ikke finde den i stylesheet'et og pluginet har ingen medfølgende css fil. Hmm?

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1747
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:20

Åhh, ja det skal jo da heller ikke ligefrem være nemt.

CSSén kan jo snildt være lagt ind onpage af dit plugin - så det ligger i php koden.

Men ja, her kan jeg ikke hjælpe uden at begynde og rode rundt i koden og det er vist at lige voldsomt nok.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)