Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løgner udgiver sig for at ringe fra Google!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige blevet ringet op af en utroværdig person som påstod han ringede fra Google

Han ville hjælpe med Google places, men da der var noget ved måden han fremlagde det på, der mindede mig meget om de firmaer der ringer rundt og tilbyder søgemaskineoptimering til et par tusind, men i virkeligheden ikke gør andet end at oprette en profil på googlemaps/places, så begyndte jeg selvfølgeligt at spørge ind. Det kom frem at det var noget de ville have penge for, og da jeg spurgte yderligere ind lagde han bare på. Tydeligt at det var ren løgn at han kom fra Google. 

Jeg fortryder jeg ikke spillede med. 

Han ringede nemlig fra ukendt nummer, så jeg aner ikke hvilket firma han reelt ringede fra, men jeg synes bare ikke det er i orden med de her mennesker der slå plat på uvidende selvstændige.

Så min forhåbning er at jeg med dette indlæg kan vække nissen i en af mine kære mediværksættere så vedkommende er lidt mere vaks end mig og spiller med når personen ringer:)  Synes nemlig de trænger til at blive lagt hen over knæet og få en endefuld.  

Glædelig december fra the grumpy old man:D

Rasmus

Ps. Ved du ikke hvad google places eller maps er, så led lidt her på amino. Det er stadig en god måde at få lidt ekstra synlighed på nettet, og der er flere Aminoer der sagtens kan komme med råd til hvad du selv kan gøre

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:54

Hej Rasmus,

Ja, der er nogle skumle telefonsælgere , som for tiden forsøger at sælge SEO / Google Steder på abonnement.

Jeg har for nyligt været ude for noget lignende, som jeg fortæller om i denne tråd.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 11:35

Jeg oplevede det samme for en måned siden hvor de tilbud at komme på Google Places, de sagde at der var nogle søgeord som ikke fandt min firma. Jeg bedt dem om at sende en mail på det og jeg vil kigge på det og vi kan snakkes ved om det.

Jeg læste det igennem og undersøgte de søgeord som jeg viste virkede som de sagde ikke gjor, MEN det gjor de. Jeg begyndte selv at kigge på Google Places og fandt ud af at man kan selv oprette sig uden at det kostede noget som helst. Så jeg oprettede mig og ventede på at blive ringet igen. Da de ringede igen, begyndte jeg at spørge ind til hvad de 2700 Kr. dækkede som de krævede for arbejdet. Det dækkede deres arbejde men osse at blive oprettet. Så da jeg fortalt hende at det var fusk og det ikke kostede noget samt at de søgeord de ville opsætte mig med virker i forvejen blev hun rigtigt sur og sagde at jeg var umuligt at de nu ikke vil samarbejde. LOL...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)