Hej alle Aminoer Jeg har gået med tanken længe om jeg ville lave et produktkatalog. alle har det, Fx biltema thansen jemogfix og alle de tilbuds reklamer vi alle får ind af døren hver dag. Og jeg tinger sådan et vil jeg da også have til mine vare. Jeg smider lige et link til et produktkatalog så i er 100% med på hvad jeg mener. http://hpv.catalingua.com/ShowFlipPage.aspx?ObjId=105337&LangId=0&ran=664078045&ObjType=10&instance=HPV Mit spørgsmål er så kan jeg lave det selv, eller skal jeg i byen for at få lavet sådan et ?. Jeg kan selvf tage telefonen og ringe til den øverste på google når jeg søger på få lavet et produktkatalog men det er jeg sikker på mit budget ikke tillader selv om jeg ikke har prøvet. så jeg vil selvf gerne lave det selv jeg har ingen forventninger om det skal være ligeså lækkert og pænt som de firmaer der bruger 100000kr om ugen på reklame aviser, men det skal selvf være flot og præsentabel til mine kunder. hvor starter jeg ? hvor meget tid skal jeg sætte af til det ? hvad koster det ?. i første omgang tinger jeg ikke det skal trugges og sendes ud. men et online katalog som jeg kan ligge ind på min hjemmeside. med det skal selvf være forberedt til at kan trykkes så jeg den dag det bliver nødvendigt ikke skal ud og lave et nyt katalog. På forhånd tak til alle der kan være behjælpelige. best regards. Søren |
Hvor omstændigt er det at lave et produktkatalog
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)