Er det mig der har misforstået noget eller kostede det ikke penge at starte en enkeltmandsvirksomhed? har lige læst på virk.dk at det er gratis..?? Jeg mener jeg har set en video med Thorborg, hvor han brokker sig over politikkerne at det koster penge at starte virksomhed i Danmark..
Efter min overbevisning har det aldrig kostet noget at starte en enkeltmandsvirksom hed. Det koster derimod penge at starte Aps, eller AS da man skal skyde penge i det fra start.
Hvis vi tænker på den samme video, brokkede han sig over at de havde tænkt sig det, jeg mener aldrig at det blev til noget, i hvert ikke med enkeltmandsvirksomhed.
reaHehe.. ok fair nok, så er det nok mig der har misforstået noget.. Jeg mener jeg gav omkring 1500kr plus indskud på 80k, for mit Aps.. og troede så bare at der var noget tilsvarende de 1500 kr for start af enkeltmandsvirksomhed, men du har nok ret..
der er ikke gebyr på oprettelse af enkeltmandsvirksomheder, og det koster vist i gebyr, og vi taler så ikke advokat hjælp, men gebyr til EOS 670 kr kroner, når du registrer selskabet f.eks et ApS via internettet.
Danmark er dermed, trods alt, blandt de absolut lette og billige lande at stifte selskab i, og helt gratis for enkeltmandsvirksomheder
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER