Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkeltmandsvirksomhed, er det blevet gratis?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er det mig der har misforstået noget eller kostede det ikke penge at starte en enkeltmandsvirksomhed? har lige læst på virk.dk at det er gratis..?? Jeg mener jeg har set en video med Thorborg, hvor han brokker sig over politikkerne at det koster penge at starte virksomhed i Danmark..

Mvh

Jacob

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 22:56

Efter min overbevisning har det aldrig kostet noget at starte en enkeltmandsvirksom hed. Det koster derimod penge at starte Aps, eller AS da man skal skyde penge i det fra start. 

Hvis vi tænker på den samme video, brokkede han sig over at de havde tænkt sig det, jeg mener aldrig at det blev til noget, i hvert ikke med enkeltmandsvirksomhed. 

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Skrevet kl. 23:01

reaHehe.. ok fair nok, så er det nok mig der har misforstået noget.. Jeg mener jeg gav omkring 1500kr plus indskud på 80k, for mit Aps.. og troede så bare at der var noget tilsvarende de 1500 kr for start af enkeltmandsvirksomhed, men du har nok ret..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46625
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

der er ikke gebyr på oprettelse af enkeltmandsvirksomheder, og det koster vist i gebyr, og vi taler så ikke advokat hjælp, men gebyr til EOS 670 kr kroner, når du registrer selskabet f.eks et ApS via internettet.

Danmark er dermed, trods alt, blandt de absolut lette og billige lande at stifte selskab i, og helt gratis for enkeltmandsvirksomheder

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Skrevet kl. 23:03
Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 23:29

Cookie:
men gebyr til EOS 670 kr

husk det heder kun erhvervsstyrelsen idag, (jeg glemmer det også hver anden dag) Cool

Gebyre til erhvervsstyrelsen:

Enkeltmands firma: 0

I/S: 0

Selskabssager til manuel behandling: 2150

Stiftelse via lynreg: 670 (kun aps og a/s)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)