Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Julegaveforslag

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 4621 Gadstrup
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 17:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej i dejlige mennesker!

Jeg håber jeres respektive julesalg og -humør går forrygende. Som så mange andre, går jeg og funderer over, hvad jeg dog skal give i julegave. Jeg vil gerne give noget anerledes, og jeg synes det er lidt svært at finde noget originalt.
Forslag er velkomne :).

Der skal gives gaver til min mor, farfar, farmor, mine to søstre på hhv. 9 og 15 år.

God jul :) 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 17:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Jeg ved ikke om det var hensigten med denne tråd, at få en masse tilbud fra en masse aminoer. Hvis det er tilfældet, så vil jeg da henvise dig til følgende amino tråd, som omhandler præcist det samme.

http://www.amino.dk/forums/t/180903.aspx

Hvis det ikke var, og du blot vil have nogle objektive gaveidéer (som ikke bare kommer fra person x, der vil reklamerer for sin butik), så bør nogle måske lige overveje deres svar en enkelt gang, før de poster en reklame. En anden tråd er blevet lukket af samme grund, og det er der jo ingen grund til, at Jonas' også bliver, hvis det blot er 'uskyldige' forslag, der ønskes.

Held og lykke med søgningen :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 17:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er i sådan en familie der kan li at lave ting sammen? Så kunne oplevelsesgaver måske være noget. Hvor alle fik et gavekort til den samme ting fx ballonflyvning eller i teatret osv, og så tog du med.

 

min bror og hans kammerat har i flere år fået markante fedtepoint hos deres respektive mødre på " se mor vi to og kammerat og hans mor ( som er veninde til moren) skal allesammen ud og spis eog i teatret. det er den ultimative søn til mor gave, de blir SÅ glade. Din Søster vil hade dig lidt, men vi overlever den slags ;)

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Thomsen:
vil have nogle objektive gaveidéer (som ikke bare kommer fra person x, der vil reklamerer for sin butik), så bør nogle måske lige overveje deres svar en enkelt gang, før de poster en reklame.

Ja det virker ikke smukt straks at kaste sig over tråden med reklame.

Martins fem stjernede råd til farmor og farfar gave med billederne er da super. Er der penge tilovers, kunne det være en digital billedramme - eller dine forældre kunne stå for den som gave til dem, og du kunne gi dem indholdet - billederne

Du samler dem først i en mappe på din computer og kan scanne et par gamle billeder af farmor/farfar selv, - billeder som dine forældre sikkert ha liggende, og så op gennem tiden, dine forældre som små, og så jer idag - en billedramme der står og skifter af sig selv. Står dine forældre for den digitale billedramme (ca 300 kr i pricerunner http://www.pricerunner.dk/sp/digital-billedramme.html ) og du for alt med at scanne billeder og lægge dem over på den digitale ramme, så vil den vække lykke

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Der er allerede startet en tråd med efterspørgsel af gode juletilbud til Aminoerne.

Det skal være RIGTIGT gode tilbud, som man bare ikke kan få så godt andre steder.

Linkbuilding spam og tilbud, der ikke er RIGTIGT gode, slettet.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)