Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overraskende resultat på split-test (tilmelding nyhedsbrev)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 19. Aug 09
Indlæg ialt: 70
Fra  Budgethuset.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer,

Jeg har netop afsluttet en lille "split test" på, hvor meget teksten på "tilmeld" knappen betyder, når folk tilbydes at tilmelde sig mit nyhedsbrev.

Jeg må indrømme, at jeg er blevet noget overrasket! Derfor vil jeg vise dig resultatet og anbefale dig at gøre det samme.

I højre sidebar på min hjemmeside har jeg placeret en boks, hvor jeg tilbyder gratis download af 2 produkter, hvis de tilmelder sig nyhedsbrevet.

Split testen er baseret på 3 forskellige tekster på "tilmeld" knappen. Ellers er de ens.
Resultatet er baseret på ca. 3.000 visninger (ca. 1.000 visninger for hver tekst) 

Resultat (tekst på "tilmeld" knappen):

1) "Download nu" : 32 tilmeldinger

2) "Tilmeld nyhedsbrevet": 28 tilmeldinger

3) "Send gratis e-bog og skema nu!": 19 tilmeldinger

Altså en forskel på 13 tilmeldinger pr. 1.000 visninger!

Jeg vil absolut fortsætte med split tests, da de åbenbart betyder meget og tænk, hvad det kan betyde for salg/ konvertering?

Jeg håber min lille test kan inspirere dig til at optimere din hjemmeside:)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)