Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skatte snyd, eller fornuftig udnyttelse?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad tror du selv Big Smile

Prøv at snakke med SKAT omkring din plan.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 17:06

Steffen:

Hej Amino,

Jeg har de sidste par måneder arbejdet uden at modtage løn, for nu at kunne trække det på mit frikort i 2013, da jeg kommer til at være ude af landet det meste af det nye år.

Nu forholder det sig sådan, at jeg har tjent mere end mit eget frikort's værdi i løbet af disse måneder, og har en ven der ikke har brugt en krone på hans frikort i dette år.

Bliver det fortolket som skatte snyd, at bruge min ven's frikort, hvorefter  han overfører pengene?

Tak for jeres svar.

1. Det er skatte fusk

2. Hvorfor vil du ikke bidrage til den danske stat? Hellere være en nasse røv?

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47146
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes du at det er en god måde - som du skriver i din profil - hver dag at kæmpe for være iværksætter - at sætte det hidtil laveste eksempel her på forum med at grine af alle andre der har svaret konstruktivt - og fortælle at du har fundet en måde at snyde skat på, samtidigt med at du i anden tråd har givet telefon og mail (og efternavn) steffenmxxxxxx@gmail.com +45 2xxx xxxx

Jeg xxx er ud fordi jeg ikke mener vi skal være stikkere herinde, men vise dig hvor let var at finde på forum.

Skat og moms læser i høj grad med på fora som Amino - bliv nu voksen rent ud sagt. Vil du snyde i skat - så gør det uden at skulle fortælle om det på et forum og blære dig med det direkte.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)