Blogger og artikel skribenter søges
Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Hejsa, jeg søger skribenter der kan skrive artikler til hjemmesider , men osse blogindlæg .
Måske har du et forfatter hjerte, eller kender en dygtig skribent?
Svar
Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Peter Hauvre
Skrevet
12-12-2012 kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Kan du uddybe det lidt. Er der nogen form for løn? Hvor mange artikler om ugen? Hvilke emner skal der skrives om? :)
Svar
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 10. Jun 10
Hej
Jeg har skrevet artikler og andre former for tekst som en tjenesteydelse utallige gange før, og er altid blevet anbefalet videre. I gennem 2 år har jeg også haft egen hjemmeside med over 300 selvskrevne artikler, og du kan derfor garantere dig et kvalitetsprodukt.
Lige som kommentaren ovenfor er jeg også interesseret i, om der er fortjenstelse på spil?
Kontakt mig gerne via pb hvis det vækker interesse
Mvh
Alexander Øster
Svar
Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Jeg har skrevet en del linkbuildingartikler mm. Hvis du er interesseret i billige og ganske udemærkede artikler, så smider du mig bare en pm :)
Svar
Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/ . Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
10-01-2013 kl. 17:33
Svar
Er det lønnet, eller friviligt ? For hvis det er lønnet kunne jeg godt være interesseret.
Svar
Fra København
Tilmeldt 8. Jan 13
Nønne
Skrevet
10-01-2013 kl. 17:35
Svar
Jeg lytter lige med her :)
Svar
- They say life is a Battlefield? I say; Bring it on!
Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Smid en mail til mail@simonr.dk.
jeg vil godt høre mere om det.
Svar
Tilmeldt 22. Jan 13
Stineas
Skrevet
22-01-2013 kl. 19:54
Svar
Mangler du stadig en skribent? Jeg har både et forfatterhjerte, og drømmer om at blive journalist. Hvilke emner er der tale om? VH Stine
Svar
Tilmeldt 22. Jan 13
Vi kan let (og meget billigt) skrive dine artikler og blogindlæg .
Erfarne freelancere sidder klar i vores netværk , til at skrive for dig.
Du kan få 5 tekster til kun 249,-
Hvis vi kan hjælpe dig, er du meget velkommen til at sende mig en PM eller en mail til kontakt@seoguden.dk
Venlig hilsen
SEOguden.dk
Svar
Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Vi kan let (og meget billigt) skrive dine artikler og blogindlæg.
Erfarne freelancere sidder klar i vores netværk, til at skrive for dig.
Du kan få 5 tekster til kun 249,-
Hvis vi kan hjælpe dig, er du meget velkommen til at sende mig en PM eller en mail til kontakt@seoguden.dk
Venlig hilsen
SEOguden.dk
Bare lige for ar være en flab... Så vil jeg gerne bestille 5 artikler a' 5000 ord om apps :D
Svar
Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/ . Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!