Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan køber man produkter som enkeltmandsvirksomhed?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Hyldeborg:
Jeg har ikke sat mig ret meget ind i det, nej. Learning by failing. Ville hellere bare gerne igang - Men så er det jo dejligt der er nogle hjælpsomme mennesker på Amino. :-)

He he:D Måske er regnskab liiiige et af de områder hvor failing kan være rigtigt surt, især hvis det er skat der opdager fejlene.  Jeg vil også mene at en offentlig tråd på Amino er et skidt sted at nævne små kreative fradragseksempler fra det virkelige liv som der er eksempel på tidligere i tråden.

Men ud over det så ja... Amino er et super godt sted at få ekstra råd og vejledning.  Jeg vil blot minde dig om at der kun kan snige sig forkerte svar ind i en tråd, og at der også er en del der stiller spørgsmål uden at have gjort bare en lille indsats for selv at finde svarene først (siger ikke du er en af dem:) og i al respekt for hjælpsomme aminoer, så er det en cool ting at bruge minimum den tid selv på at finde ud af tingene som andre aminoer bruger på at hjælpe.

Ud over det så tillykke med opstart. Håber det bliver rigtigt godt uanset hvad du laver. God december herfra:)

Vh Rasmus 

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)