Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af revisionsfirma - hvad krav stilles der ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Vil gerne høre om der er nogen, der kort vil ridse op hvad man skal være opmærksomme på, hvis man ønsker at starte et revisionsfirma.

Går ud fra at man som. min. skal have en prof. ansvarsforsikring, men er der andre ting man skal ansøge om / være opmærksom på ?

Hvis der er en Reg./Stats. aut, revisor derude, så vil jeg gerne tale med vedkommede om et evt. samarbejde.

På forhånd tak og god jul allesammen

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

For at være revisor med eget firma, kræver det at du er statsautoriseret :)

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Forkert. Jeg er pt. i forbindelse med min uddannelse i praktik hos en revisor med sit eget firma - han er ikke statsautoriseret.

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er forkert. Enhver kan kalde sig revisor. Nogle gange fristes man til at sige desværre. Der findes desværre rigtig mange dårlige "revisorer" i dette land som ikke kender deres egne begrænsninger. Man kan bare ikke kalde sig godkendt revisor hvis ikke man er statsautoriseret/registreret revisor.   

Som du selv er inde på kræves en ansvarsforsikring. Det vil dine kunder kræve og det samme vil være tilfældetthvis du vælger at melde dig ind i Foreningen Danske Revisorer hvad jeg klart vil anbefale. Inden da bør du dog overveje hvad det er du vil lave. Er det et revisionsfirma eller en bogholdervirksomhed og hvad det er du mener at kunne tilbyde kunderne som andre ikke kan tilbyde.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)