Ja, det er korrekt at den 14-dages fortrydelsesret ikke gælder ved B2Bsalg. Jeg kan desværre ikke svare dig på, om der er noget at gøre ved det, så det vil jeg lade en anden svare på.
Det er desværre helt korrekt der er ingen fortrydelsesret som erhverv, og hvis det helt rigtigt så binder du dig og 24 måneder og ikke kun 6 når det er erhverv. Men normalt plejer de at være til at tale med. Har tidligere arbejdet i både Telia Privat og Erhverv. Så giv kundeservice et kald, så er jeg helt sikker på at i nok skal finde en løsning.
Når du indgår aftale som firma med et andet firma, så er der ikke noget der hedder fortrydelse-desværre, det er kun hvis du har købt det som privat at den regel gælder.
Jeg har selv købt et abb. hos telia og troede så også jeg kunne komme ud af det da jeg efterfølgende fandt ud af deres dårlige dækning- men no way, de holder skarpt på det!
Jeg kom først ud af det da de simpelhen rodet og rodet med at sende forkerte regninger, forkert mobil og glemte at sende mig ny mobil selv efter at jeg havde fået mail om at den var afsendt, og derefter at de ikke kunne skaffe mig den aftale Iphone.
Jeg nægtede at skrive under på overflytning af nummer, før jeg havde modtaget som minimum den aftale iphone, som de ikke kunne lever- derved fik jeg lov at slippe- men sikke en kamp!