Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

annulering af Telia abonoment

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg fik et telia abonoment d. 4 December, da jeg blev ringet op på mit privat nummer, dog til min virksomhed.

Jeg vil gerne annulere dette abonoment idag. d. 10 december, da jeg ikke er interesserede i at blive bundet i de 12 måneder man bliver hos telia.

Jeg får afvide i telefonen at der ikke er 14 dages fortrydelsesret som erhvert.

Kan det virkelig passe? Hvad er der af muligheder for mig?

Mvh,

Mark

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 12:32

Ja, det er korrekt at den 14-dages fortrydelsesret ikke gælder ved B2B salg. Jeg kan desværre ikke svare dig på, om der er noget at gøre ved det, så det vil jeg lade en anden svare på.

Jeg håber, at du får løst din problemstilling :-)

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:34

Hej mark, 

Det er desværre helt korrekt der er ingen fortrydelsesret som erhverv, og hvis det helt rigtigt så binder du dig og 24 måneder og ikke kun 6 når det er erhverv. Men normalt plejer de at være til at tale med. Har tidligere arbejdet i både Telia Privat og Erhverv. Så giv kundeservice et kald, så er jeg helt sikker på at i nok skal finde en løsning. 

Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 12:42

Hej Mark

Når du indgår aftale som firma med et andet firma, så er der ikke noget der hedder fortrydelse-desværre, det er kun hvis du har købt det som privat at den regel gælder.

Jeg har selv købt et abb. hos telia og troede så også jeg kunne komme ud af det da jeg efterfølgende fandt ud af deres dårlige dækning- men no way, de holder skarpt på det!

Jeg kom først ud af det da de simpelhen rodet og rodet med at sende forkerte regninger, forkert mobil og glemte at sende mig ny mobil selv efter at jeg havde fået mail om at den var afsendt, og derefter at de ikke kunne skaffe mig den aftale Iphone.

Jeg nægtede at skrive under på overflytning af nummer, før jeg havde modtaget som minimum den aftale iphone, som de ikke kunne lever- derved fik jeg lov at slippe- men sikke en kamp!

Held og lykke!

Bo Schønemann

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)