Pokkers, det ser ud til at jeg ikke er sluppet fra af med min seneste virus, kender du et godt gratis program? |
AVG antivirus er gratis og virker udmærket :-)
Pokkers, det ser ud til at jeg ikke er sluppet fra af med min seneste virus, kender du et godt gratis program? |
AVG antivirus er gratis og virker udmærket :-) |
Jeg fik virus både med AVAST og AVG, så jeg investerede i Bitdefender og det har sgu gjort det godt. Der er heller ikke så meget "manuelt" arbejde i det som de 2 andre, den kan selv sættes til at opstarte og køre virus programmer i fejlsikret tilstand og går ind og sætter firewalls, osv. automatisk udfra hvad du er igang med. |
undskyld læste lige hurtig nok, det er godt nok ikke gratis men der er 30dages trial så kan du jo prøve og se om det ender med du er så tilfreds du vil købe det. Efter lidt tid i trial perioden kan du få det til halv pris :) Held og lykke og undskyld jeg lige var hurtig nok der. |
Hej Martin :-) Jeg bruger selv AVG og er fint tilfreds med det. Forsat god dag! |
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
AVG plejer nu altid at være fornuftigt.. |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Microsoft har lavet Security Essentials, som er gratis. Det er overordnet set, det samme anti virus program, som de har haft stor succes med til erhverv, nu bare til den private forbruger, og gratis. |
Hej Martin, Er helt enig med Peter - Vil også anbefale avast antivirus, der er gratis at bruge og det fungere bare super |