Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af hobby-webshop

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg går rundt med en lille tanke om at starte en webshop op på det jeg vil kalde, hobby niveau.

Jeg sidder ofte og ser på alle jeres webshops, når I skriver herinde, men jeg undrer mig eller tænker over hvad den bedste løsning kunne være for at finde noget der kan sælges, uden det skal koste alt for meget at starte op.

Har I nogle ideer eller forslag til hvordan jeg evt. kunne komme i gang med projektet på den nemmeste og billigste vis?

Jeg håber at I vil hjælpe.

På forhånd tak.

Mvh Eugene

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 22:47
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Godaften Eugene,

Jeg synes det er synd at høre, at alle bare vil igang så billigt som muligt. Det er en af de ting, jeg som webshop-ejer fortryder allermest.

Som regel får man det ud af det, som man lægger i det, hvis du forstår. Og hvis man allerede i opstarten går på kompromis og blot søger den nemmeste, hurtigste og billigste løsning - specielt når det drejer sig om en webshop - så er det sjældent, der kommer noget skide godt ud af det. Det er hvert fald mine erfaringer.

Hav i tankerne, når du vælger en løsning, om det er en webshop, du selv ville være tryg ved at bruge.

Nå, men så til dit projekt. Jeg tror, det er svært at sige noget konkret om, hvilken løsning der passer dig, når du ikke selv kommer med noget konkret omkring, hvilken type webshop, du vil have gang i, og hvilke krav til den, du har :)

Glædelig jul og god weekend :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 22:54

Lars Thomsen:

Godaften Eugene,

Jeg synes det er synd at høre, at alle bare vil igang så billigt som muligt. Det er en af de ting, jeg som webshop-ejer fortryder allermest.

Som regel får man det ud af det, som man lægger i det, hvis du forstår. Og hvis man allerede i opstarten går på kompromis og blot søger den nemmeste, hurtigste og billigste løsning - specielt når det drejer sig om en webshop - så er det sjældent, der kommer noget skide godt ud af det. Det er hvert fald mine erfaringer.

Hav i tankerne, når du vælger en løsning, om det er en webshop, du selv ville være tryg ved at bruge.

Nå, men så til dit projekt. Jeg tror, det er svært at sige noget konkret om, hvilken løsning der passer dig, når du ikke selv kommer med noget konkret omkring, hvilken type webshop, du vil have gang i, og hvilke krav til den, du har :)

Glædelig jul og god weekend :)

Mvh.

Lars Thomsen

Tjae.. billigst muligt er nogen gange det man har råd til :-)

Jeg går også selv med tanken om webshop start, men jeg har sku ikke 50-100.000 til opstart med varelager osv :-)
..'

Eugene: Måske du skulle fortælle om du vil have webshoppen lavet også? det er jo også udgift?
Og hvad er dit budget

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 23:05

@ Lars. Jeg giver dig fuldstændig ret, selvfølgelig er der store begrænsninger i at starte ud med et ultimatum om at det bare skal være nemt og billigt. Det skal bestemt heller ikke forstås som en af de der tråde "jeg-vil-være-rig-over-nattet-uden-at-ofre-en-krone-på-det" :-) Men mere som et projekt for at få lidt personlig erfaring med at arbejde med webshop og derfor tænkte jeg om der var nogle der kendte til f.eks. nogle engros forhandlere der kunne være spændende at kigge på eller noget andet.

Min tanke er ikke at det skal være noget stort, blot et mindre varelager med nogle ting, som ikke koster alverden at starte op med.

@ Christoffer. Nej, det er svært at finde ud af hvor man skal sætte ind, når man er helt grøn. Jeg tænker et budget på 5-10.000 kr. til opstart. Når man ikke har erfaring med at arbejde med webshop, kan det hurtigt blive for voldsomt det hele:-)

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 23:21

Det er også helt i orden :)

Jeg tror det vil gavne dine muligheder for at få hjælp, hvis du fortælle lidt om, hvilke krav du har til din kommende webshop, og eventuelt, hvad du forventer at sælge? Og i hvor stort omfang? :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 01:52

Forsikring & Pris:
@ Christoffer. Nej, det er svært at finde ud af hvor man skal sætte ind, når man er helt grøn. Jeg tænker et budget på 5-10.000 kr. til opstart. Når man ikke har erfaring med at arbejde med webshop, kan det hurtigt blive for voldsomt det hele:-)

Har det på samme måde..

Det nemt at sige "ja du skal have smykker..."
Jamen hvor meget koster det så at starte en webshop med smykker?? :)

Osv med tøj, plejeprodukter osv..

For mit vedkommende er selve produktet egentlig ligemeget, jeg kunne bare godt tænke mig at prøve at styre en webshop :-) 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 11:08

Helt enig Christoffer, det er bare det med at få lov til at afprøve det, at drive en webshop. Det skal ikke være noget stort... Kunne være man skulle prøve at sælge USB nøgler....

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 14:06

Forsikring & Pris:

Helt enig Christoffer, det er bare det med at få lov til at afprøve det, at drive en webshop. Det skal ikke være noget stort... Kunne være man skulle prøve at sælge USB nøgler....

Ja, også kan man forhåbentlig få et mindre overskud også bruge det til at få en lidt større shop :)

USB nøgler tænkte jeg også på, men syntes det var for lidt man tjente :s

Man kan jo gå i bilka, føtex, elgiganten og købe en til 40-200 kr :) 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 15:48

Christoffer Tornbjerg:

Forsikring & Pris:

Ja, også kan man forhåbentlig få et mindre overskud også bruge det til at få en lidt større shop :)

USB nøgler tænkte jeg også på, men syntes det var for lidt man tjente :s

Man kan jo gå i bilka, føtex, elgiganten og købe en til 40-200 kr :) 

Jeg ved det, men til gengæld noget der var håndgribeligt at komme i gang med online. Det kræver ikke det store varelager og fylder i øvrigt heller ikke noget, samtidig med relativt lille indskud.

Har prøvet at kigge lidt efter nogle wholesale butikker fra England, der er masser spændende muligheder. Prøv at søge efter "wholesale uk" i Google, der kommer mange resultater.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 16:00

Forsikring & Pris:

Jeg ved det, men til gengæld noget der var håndgribeligt at komme i gang med online. Det kræver ikke det store varelager og fylder i øvrigt heller ikke noget, samtidig med relativt lille indskud.

Har prøvet at kigge lidt efter nogle wholesale butikker fra England, der er masser spændende muligheder. Prøv at søge efter "wholesale uk" i Google, der kommer mange resultater.

Ja helt sikkert :-)

Men hvis man tænker over ens konkurrenter er steder 90-98% af mennesker er hver uge, så bliver det sku svært :-) (tror jeg)

Så hellere gøre det med dropshipping evt :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)