Hej med jer. Jeg går rundt med en lille tanke om at starte en webshop op på det jeg vil kalde, hobby niveau. Jeg sidder ofte og ser på alle jeres webshops, når I skriver herinde, men jeg undrer mig eller tænker over hvad den bedste løsning kunne være for at finde noget der kan sælges, uden det skal koste alt for meget at starte op. Har I nogle ideer eller forslag til hvordan jeg evt. kunne komme i gang med projektet på den nemmeste og billigste vis? Jeg håber at I vil hjælpe. På forhånd tak. Mvh Eugene |
Godaften Eugene,
Jeg synes det er synd at høre, at alle bare vil igang så billigt som muligt. Det er en af de ting, jeg som webshop-ejer fortryder allermest.
Som regel får man det ud af det, som man lægger i det, hvis du forstår. Og hvis man allerede i opstarten går på kompromis og blot søger den nemmeste, hurtigste og billigste løsning - specielt når det drejer sig om en webshop - så er det sjældent, der kommer noget skide godt ud af det. Det er hvert fald mine erfaringer.
Hav i tankerne, når du vælger en løsning, om det er en webshop, du selv ville være tryg ved at bruge.
Nå, men så til dit projekt. Jeg tror, det er svært at sige noget konkret om, hvilken løsning der passer dig, når du ikke selv kommer med noget konkret omkring, hvilken type webshop, du vil have gang i, og hvilke krav til den, du har :)
Glædelig jul og god weekend :)
Mvh.
Lars Thomsen