Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dele foto studie i Århus

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 03:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at indrette et lille fotostudie i Århus som jeg godt kunne tænke mig at dele med andre foto interesserede, det bliver et 7x5m rum med højt til loftet, baggrunde og et par basale flash-lamper, prisklassen bliver omkring 1500-2000kr/mdr (det afhænger lige af hvad vi finder ud af mht udstyr) derudover bliver der et skab med lås på så hver fotograf kan have sine egne ting i fred.

Regner derudover med at lave et hyggeligt lille te-køkken med en sofa så man kan side og nyde en kop kaffe mellem foto-sessionerne :-)

Lyder det spændende, skriv på mikkel@mikjaer.com hvis du vil høre mere :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har arbejdet videre med projektet, og som det ser ud ligenu får vi 10x5m rum, med 3m til loftet, og vi får stativer med baggrunde og prisen bliver 1250kr/mdr inkl. moms og 3x1250kr's depositum.

Vi er pt. 3 og vi skal bruge 3 mere for at det kan løbe rundt, planen er at vi underskriver lejekontrakt og ordner indretning i løbet af Januar (hvis du har lyst til at hjælpe med at indrette er det meget velkomment) og er klar til at tage det i brug til Februar, og det er så først i Februar vi begynder at betale husleje, ligesom depositummet falder her.

Efterfølgende har jeg budgetteret med at købe studielys til fælles brug omkring Maj, og derefter løbende opgradere udstyrsparken så vi til sidst ender med et fuldt udstyret prof. studie. Men det kræver altså at vi er 7 fotografer alt i alt .. det mener jeg er realistisk og de fotografer jeg har talt med mener også sagtens vi kan være 7 om det uden at træde hinanden over tæerne.

Pt. har vi talt med både studerende og professionelle fotografer og begge typer er yderst velkomne, personligt regner jeg også med at bruge det til video fotografering på green-screen, så det vil også være muligt.

Kan det virkelig passe at der ikke findes flere Århusianere der kan se fidusen i det? :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)