Kære Aminoér Jeg har længe gået med tanken, og nu har jeg besluttet mig for at starte et nyt Projekt kaldet Projekt 2013. Projekt 2013 er et landdækkende projekt, hvor jeg forsøger at sætte fokus på høfligheden i Danmark i 2013. Jeg mener, at der mangler høflighed i vores hverdag, og det vil jeg prøve at sætte fokus på med projekt 2013. Inspirationskilden bag Projekt 2013 er blandt andet tv-programmet Høflighed på 100 dage med Thomas Skov samt det fantastiske Facebook fænomen ”Fucking Flink”. Grunden til at jeg ønsker at oprette Projekt 2013, er fordi jeg mener, at der skal kæmpes endnu mere for at skaffe mere høflighed og smil blandt befolkningen i Danmark. Ved hjælp af kampanger i større byer samt på sociale medier forventer jeg, at nå ud til den danske befolkning. Derudover forventer jeg at kommende specialevents vil kunne tiltrække folk samt gratis pr for projektet. Specialevents vil opstå forskellige steder rundt om i landet, hvor der vil blive afholdt events med fokus på smil og høflighed. I forbindelse med Projekt 2013 søger jeg sponsorer samt frivillige af en hver art, der brænder for at skabe flere smil, større glæde og større høflighed blandt den danske befolkning. Der er ikke grænser for, hvad jeg kan bruge af forskellige produkter, pengebeløb samt frivillige til. Sponsorer vil selvfølgelig få en sponsorplads/annonce på vores website, når Projekt 2013 bliver lanceret i starten af 2013, når de sidste detaljer er på plads. Er du interesseret i at vide mere om Projekt 2013, er du mere end velkommen til at skrive til projekt2013@rasmusd.dk Jeg håber, der er nogle mennesker derude, der kunne tænke sig at hjælpe med at gøre Projekt 2013 til en realitet. Husk, hvis du er i tvivl om, du kan hjælpe, så skriv endelig til mig. Ha´ en forrygende aften. Med venlig hilsen Rasmus |
Projekt 2013 - Du kan hjælpe
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)