Tonic Games er et nordjysk firma med næsten to år på bagen. Vi laver såkaldt Game Based Learning og branding til virksomheder. Vi har bl.a. lavet et computerspil a la Sims til at træne de ansatte i Jyske Bank i forhold til den ny indretning og kundetilgang i deres nye afdelinger og produkter. Vi er lidt i tvivl om hvordan vi skal henvende os til kunderne både visuelt og tekstmæssigt. Vil gerne høre jeres mening :-) 1. Er vi for teoretiske? Er det bedre at tale om selve produkterne (læringspil, børneportal etc.) end at tale om kategorierne Game Based Learning, Branding, holdningsbearbejdelse etc? Med andre ord, forstår I vores koncepter og produkter når I læser siderne - OG fremstår det at vi er superdygtige til det vi laver? 2. Har vi for meget eller for lidt tekst? 3. Kunne menu-punkterne inddeles bedre eller anderledes? Både dem foroven og til højre. 4. Vi har forsøgt at lave en side der signalerer at vi laver computerspil. Kan det misforstås som useriøst? Vi har planer om at implementere et lille flashspil i selve topgrafikken med ufoerne som en lille overraskelse, man kan opdage. 5. Forvirrer det at undermenuerne står i højre side i stedet for venstre. Kan man overse dem? 6. Andre kommentarer? http://tonicgames.dk/ Udover B2B arbejder vi også på et egetudviklet computerspil, som vi er i gang med at finde investorer til. Det kan I læse lidt om her: http://www.startvaekst.dk/SeTidligerePortraetter/72300/1/0 |
Når jeg kommer ind på jeres side så får jeg et rigtig godt førstehåndsindtryk.
Jeg fanger hurtigt at det er spilproduktion, og samtidig også hvilken stil i kører ( basseret ud fra de 3 tegninger på forsiden )
Dog synes jeg i skal få flash aktiveringsrammen væk omkring jeres flashbanner i toppen. Derudover synes jeg den lille boks med vidste du: skal skifte med måske 5-10 forskellige, jeg trykkede F5 for at læse et par flere forskellige men der kom kun den samme frem.
Derudover er det rigtig dejligt at se i ikke ligger skjul på at vise billeder fra de forskellige spil i har udviklet, det fungerer rigtig godt under refference siden, ogj eg har intet problem med at opdage menuen i højre, både fordi i skriver det i bunden af teksten men også fordi den en intgreret på en god måde i sitet.
Dog synes jeg at jeres kompetence side er dårlig opsat, der bruger i ikke den højre menu særlig godt, og jeg synes siden er forvirrende.
De andre sider synes jeg ser rigtig godt ud.
Et lille spil i toppen der ikke generer kunne være en sjov lille ting, men lad være med at lave den for iøjenfaldende.
Jeg fanger hurtigt at det er spilproduktion, og samtidig også hvilken stil i kører ( basseret ud fra de 3 tegninger på forsiden )
Dog synes jeg i skal få flash aktiveringsrammen væk omkring jeres flashbanner i toppen. Derudover synes jeg den lille boks med vidste du: skal skifte med måske 5-10 forskellige, jeg trykkede F5 for at læse et par flere forskellige men der kom kun den samme frem.
Derudover er det rigtig dejligt at se i ikke ligger skjul på at vise billeder fra de forskellige spil i har udviklet, det fungerer rigtig godt under refference siden, ogj eg har intet problem med at opdage menuen i højre, både fordi i skriver det i bunden af teksten men også fordi den en intgreret på en god måde i sitet.
Dog synes jeg at jeres kompetence side er dårlig opsat, der bruger i ikke den højre menu særlig godt, og jeg synes siden er forvirrende.
De andre sider synes jeg ser rigtig godt ud.
Et lille spil i toppen der ikke generer kunne være en sjov lille ting, men lad være med at lave den for iøjenfaldende.