Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dania-design.com

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Var din svigermor ikke vild med at ringe og maile, og nu har hun brugt din computer på firmaet... *rofl*
Ja, med så meget kompetance, må jeg hellere købe en hjemmeside hos dig, det er jo vildt betryggende service og indsigt...

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad snakker du om ? Du er da vist bare interesseret i at blive hørt... Du er 38 år og bitcher hele dagen lang. Brug din tid fornuftigt på dit firma.

Og du skulle evt læst øverst på siden "Iværksætter Debatten Amino - Her mødes iværksættere og hjælper hinanden. "
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Morten, hvad mener du med, at din svigermor ville give dig oprejsning? Oprejsning for hvad?
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen jeg vil da gerne hjælpe, men der er bare så meget så du bestemmer hvor vi skal tage fat....

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Mit forslag er vi starter med seriøsitet og ærlighed.... det er vist der du har de længste skridt at gå....

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har diskuteret det med hende...  Logisk nok skriver man ikke ''hej min svigersøn er ved at starte sin egen forretning. han har lige lavet en hjemmeside til mig. den er rigtig flot og jeg er meget tilfreds. alle sammen. prøv den.''

Det kunne hun såmænd godt ha'' gjort, men jeg ved hvad du mener og det er for så vidt ok. Fadæsen er nok, at hun fik kludret så meget i det, at hun fik det til at fremstå, som om det var dig selv, der havde skrevet det og samtidig prøve at få det til at se ud, som om det var en kunde.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja og det irreterer mig ligeså meget, som det tilsyneladende irreterer jer. Men det er der ikke noget at gøre ved.  - for øvrigt. Nu kan jeg se at det e r en messenger smiley man kan indsætte. Ved i om de er lovlige at bruge ?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Oprejsning. (kan jo godt lyde forkert)... ;) Hehe... Oprejsning for det produkt hun har fået. Og en helt anden ting er også at det ville være fuldstændig latterligt dumt, at begynde at reklamere for mig selv, når siden ikke engang er færdig. (dania-web.dk). Man kan ikke forvente at få nogle kunder så længe (ikke i denne branche) man ikke selv har en hjemmeside.. Logisk nok. Kan i have en fortsat god weekend.
Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv også at se det fra vores synspunkt; en ting er at gøre opmærksom på sig selv og på ens nye ting - en anden ting er måden at gøre det på...

- Først og fremmest kan ingen her jo vide om det virkelig er din svigermor eller det er dig selv der har oprettet beskeden. I bund og grund er det vel også næsten lige meget for uanset om det er dig eller din svigermor så er der kæmpe forskel på hvem, der roser et firma og hvordan det gøres - en kunde uden andre relationer til virksomheden end det/de køb der er foretaget vil altid virke mere reel end en selv eller noget familie. Når det så er en selv (eller en med så tætte relationer som måske tilfældet er her) vil det alt andet lige være bedst for alle parter at oplyse denne relation for ikke at virke desperat eller falsk og det er netop den følelse jeg tror de fleste her står med nu.

- Næste sted hvor vi "udenforstående" umuligt kan se gennem fingre med denne reklame er, at der tydeligvis ikke har været helt styr på fx rettigheder og information til besøgende på siden. Nu er siden lukket ned så selvfølgelig skal der ros til for at indse der her er sket en fejl - men fra starten vil det selvfølgelig være med til at give flere ridser i lakken.

- Uanset om der er brugt 3-4 måneder, 3-4 dage eller 3-4 år skal man vel kunne tåle lidt kritik. Alt kan selvfølgelig siges på mange måder, men at fare i flint over det der er skrevet synes jeg selv virker endnu mere no-go. Du/i bliver måske også så fjendtlig og giver igen over for en kunde der ikke har kunnet lide jeres første design-udkast til en ny side.

Om det er et godt koncept eller ej kan altid diskuteres - du skal selvfølgelig synes det da du vel ellers ikke var iværksætter. Uanset om det er det eller ej så prøv næste gang du eller din svigermor skal promovere en ny idé at være mere reel og se de kommentarer, der kommer fra vores synspunkt lige så meget som dit eget - måske er vi ikke så dumme alligevel :)

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Høflig og konstruktiv kritik. - det kan jeg sagtens forstå. Og jeg gir dig ret i alt hvad du skriver  Men jeg farer bestemt ikke i flint (sjovt udtryk). En kunde, er også noget helt andet end én der sidder og påstår man lyver, og prøver at fremfinde facts som ikke eksisterer.

Men tak for det synspunkt.

For at få lidt hjælp som det jo er meningen herinde...
Jeg har oprettet en ny tråd et andet sted herinde, som i gerne må kigge på.
http://www.amino.dk/dview.asp?postID=18815&mtype=topic 
Tak på forhånd

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)