Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dania-design.com

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Har lige set, at siden nu er midlertidig lukket. Hatten af for, at han lyttede.
Ros til dig daniadesign

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det er da i det mindste en som ikke bare skriver et indlæg, og aldrig vender tilbage til forummet igen.

Velkommen til Amino. ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er den rette ejer af dania-design.com.

For at udelukke nogle misforståelser, vil jeg starte med at sige at det var min svigermor, som jeg i øjeblikket er igang med at udvikle en hjemmeside til, der igår skrev denne "tråd". Denne skrev hun i god tro og ret, da hun er yderst tilfreds med mit arbejde, og ville skabe en oprejsning. Tråden er jo egentlig også oprettet et forkert sted :D

Jeg er dog overrasket over den negative tone der er herinde.
Meddelelsen "ligner det mest et dårligt skoledrenge produkt og halvkikset markedsføring herinde." er efter min mening et grovt angreb på en hjemmeside jeg har stablet på benene igennem tre - fire måneder. Man skal snakke til andre som man gerne selv vil snakkes til.

Men for at komme videre med det...

Tak fordi i har gjort mig opmærksom på at jeg overtrådte copyright loven, hvilket aldrig har været min mening. Jeg ville nemlig selv blive arrig hvis nogle "stjal"(kan man vel godt kalde det), det produkt jeg havde lavet, hvis jeg i mit ansigts sved havde skrevet at dette ikke var lovligt.
Endvidere har jeg snakket med templatehelp.com. Og hvis man som webdesigner, ønsker at benytte ét af deres designs til en kundes hjemmeside, er dette fuldt ud lovligt. Kunden skal dog selvfølgelig gøres opmærksom på sådanne.

Kopi af e-mail:



Hello Morten,



You can display our templates on your website. In this case it might be much more convenient for you to add a template gallery to your own website. The code that will display templates on your website can be generated from the affiliate account control panel. Please note that you can disable prices, links to our Help center and Customization services and present templates as your own product. At the same time your customers will be able to browse through the templates that you display on your website, look at live previews of those templates and then contact you for further assistance. You will use the Affiliate Program only to display our templates and the rest of the process will be done completely by you. You will handle orders of your customers, provide them with the assistance etc. If you are interested in such way of cooperation, then you can register the affiliate account on www.mytemplatestorage.com and then contact us. We will guide you through the set-up process of your template gallery.




Thursday, June 28, 2007, 3:44:02 PM, you wrote:







> 




I just read your Terms of use.


 


My other company – dania web, developes websites for clients. This company can use and display the website template on their site? – just to show that we offer these templates to redesign and modification.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Og da vil der også komme en engelsk version af siden!
Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-07-2007 11:53:54
Forfatter: mortennissendaniadesign
det var min svigermor, som jeg i øjeblikket er igang med at udvikle en hjemmeside til, der igår skrev denne ''tråd''.
Og hun kan godt lidt konceptet med at hun ikke behøver mødes med dig men kan klare det over mail eller telefon
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Og ? Jeg har diskuteret det med hende... Som jeg så elegant skrev, prøvede hun at skabe oprejsning. Logisk nok skriver man ikke "hej min svigersøn er ved at starte sin egen forretning. han har lige lavet en hjemmeside til mig. den er rigtig flot og jeg er meget tilfreds. alle sammen. prøv den."


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Og noget helt andet er at det er et skide godt koncept. Spar alle parter for tid og penge. Gør det så billigt som muligt.
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er ikke noget i vejen med at formidle andres produkter med fortjeneste, det gøres hver dag i hele verden.

Jeg synes det underligt det er leverandøren som fortæller kunden om sine  behov??? (selvom det er svigermor )

Iflg. profilen er din svigermor 19???, og du er minsandten også 19??!!   

Stop nu inden det bliver pinligt.... Start forfra når du er helt klar....

- Tak for underholdningen....

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
 Ja det er jeg godt klar over. Hun benyttede både den profil jeg havde oprettet i går og min computer, da jeg handlede ind i går. (hvor jeg lod den stå tændt efter at have læst et indlæg)

Og nej jeg vil ikke stoppe inden det bliver pinligt. Jeg forsvarer mit projekt, og hendes fejltagelse.

Jeg gider ikke forklare mere, da folk som dig, hvor skoen tydeligvis klemmer, bliver ved og ved og ved og ved og ved.

// over and out

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
 Kæmpe underholdning.......keep it going

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)