Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dania-design.com

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg starter et nyt firma pr. 1/8 2007.
Da jeg manglede en hjemmeside, fandt jeg hurtigt dania-web.dk. De fortalte mig om mine behov, og hvad de mente var bedst. For at være sikker på at jeg fik hvad jeg manglede henviste de mig til deres søster side dania-design.com. Her kunne jeg frit vælge mellem mange forskellige designs, som dania-web.dk herefter udviklede og tilpassede mine behov. Jeg har haft en kanon kontakt med dem, og er glad for konceptet med ikke at holde møder, da al kontakt foregår telefonisk eller via e-mail. Og vil gerne bestille hos dania-web.dk og dania-design.com endnu engang. Dem kan jeg varmt anbefale til alle iværksættere.


Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er ikke ulovligt at reklamere lidt på amino, men det er altid godt at fortælle ens tilhørsforhold til den pågældende virksomhed. - Nu ved jeg ikke om det reelt er dig der ejer virksomheden i og med du har det som brugernavn.

Deres side dania-web er jo ganske tom, og det ser ud til de ikke er helt i luften endnu så det kan være svært at se hvad de kan leverer. Ser man istedet på deres dania-design side så er det jo bare templates fra sider som monstertemplate.com der er solgt i en ny indpakning i til overpriser.

http://www.templatemonster.com/oscommerce-templates/15063.html
http://www.dania-design.com/product_info.php?products_id=207

Intet sted gøres der opmærksom på at siderne man køber hos dania-web er sider der genbruges hos mange andre kunder, altså det ikke er et unikt design, der gøres heller ikke opmærksom på leverandøren, og at priserne er en del dyrer end hvad man kan købe andre steder.

Så basseret på overstående kan jeg ikke anbefale man handler sådan et sted, jeg skal ikke kunne sige om de yder en god service eller andet for den merpris de tager, men i så fald har de et kommunikationsproblem.


Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Og både det ene dania og det andet dania ejes af samme person som tilfædigvis har samme postnummer som trådens forfatter - men naturligvis et tilfældigt sammenfald. Iøvrigt er det også en templatemonsterskabelon, der bliver brugt til daniadesigns egen side. Det var da en dårlig reklamestart......


Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
BUSTED!  Klasisk fadæse, vil i købe templates så er der mange udenlandske sider hvos det koster en brøkdel af det det koster på omtale side, med muligheden for at være lidt Butch´et så ligner det mest et dårligt skoledrenge produkt og halvkikset markedsføring herinde. Men da den sidste idiot som belendt ikke er født endnu, skal det nu nok lykkedes at sælge lidt ind i mellem.

/Glenn

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
*gg..

 

:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Efter at have set de links Martin Tygsen giver, fik jeg lige øje på denne lille note:
Note: Nevertheless, you can''t redistribute or resell templates either after NON-UNIQUE or after UNIQUE purchase.

Det de gør er altså ulovligt, da det ikke er tilladt at sælge de der templates videre... Så ikke alene har de kommunikationsproblemer, de har også copyright-problemer.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Copyright problemer? Jamen det er jo også at have noget... kan i høre advokaterne rasle med sablerne i det fjerne...?

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
hehe... alle skal vel starte et sted.

 

Velkommen på Amino; Dania-web :-))

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 20-07-2007 17:32:41 Forfatter: Christian Jessen Efter at have set de links Martin Tygsen giver, fik jeg lige øje på denne lille note:
Note: Nevertheless, you can''t redistribute or resell templates either after NON-UNIQUE or after UNIQUE purchase.

Det de gør er altså ulovligt, da det ikke er tilladt at sælge de der templates videre... Så ikke alene har de kommunikationsproblemer, de har også copyright-problemer.


 

Det kan dog være at de er reseller hos templatmonster/templatehelp, dette har de nemig gjort utrolig meget i. Jeg har dog aldrig set den version hvor resellers har de forskellige templates liggende på egen server, men kun systemer som www.templates.dk hvor de hives frem via en iframe, og når der købes en template går det direkte igennem templatehelp

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Ah okay, det vidste jeg ikke lige Martin. Læste kun lige det der med at man ikke måtte videresælge de design man har købt der. ;)

Men det virker stadig lidt lusket, når de tager så meget i overpris, og hoster det på deres egen server. Men den eneste der kan svare på om de er reseller er jo templatemonster / templatehelp.
Side 1 ud af 4 (31 indlæg)