Kære aminoer, Jeg har fundet et keyword som kunne blive en sand guldmine - hvis altså jeg får nogle væsentlige rankings. Keywordet hedder "vandskader", og data ser således ud:
Jeg har en dum vane med impulskøb når det kommer til domæner. Jeg har købt domænk som måske var en smule dumt at købe, før jeg havde spurgt her på amino. Jeg tænkte at jeg ville skrive godt og indholdsrigt indhold om vandskade i kældre, herefter få nogle gode kvalitetslinks, og forhåbentlig ende med nogle gode rankings, når vandskade sæsonen starter (formentlig omkring maj, når der daler mere vand end sædvanelig).
Jeg har aldrig rigtig haft en affiliate/adsense side som har givet en ordentlig succes, udover et par hundrede kroner. Jeg tror primært det har noget at gøre med at jeg aldrig nogensinde er gået 100% ind i det, og at jeg aldrig rigtig har skrevet regelmæssigt og tilstrækkeligt med indhold (jeg er trods alt en 15 årig dreng). Det vil jeg så prøve nu, så lad os kalde det knald eller fald.
Hvad siger i? Tror i at jeg har ramt et rigtigt keyword, og er der overhoved mulighed for at ranke for vandskader, med de ressourcer en 15 årig, (relativ) nybegynder har, i en overskuelig tid?
Med venlig hilsen |
Succes i vandskade nicheside - Eller er der for meget konkurrence?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)