Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svært salg ved eget tøjmærke

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 75
Fra  SHIZZLE Clothing Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej II (Innovatiove Iværksættere) ;)

Jeg har nu haft gang i mit tøjmærke i omkring et år, og forleden dag åbnede jeg en webshop samt lancerede hele 5 nye produkter. På tværs af de nye produkter, 600+ fans på Facebook og en stor vennekreds er INTET blevet solgt.. Jeg har skrevet aktivt på Facebook siden, og har gjort alt hvad jeg synes muligt.

Jeg er selv rigtig tilfreds med webshoppen, og kan ikke se hvad der er galt endnu?

Nogle som kan udpege nogle områder, som vil hjælpe mit salg godt på vej?

www.SHIZZLECLOTHING.dk

Tak på forhånd

Mvh

TILFØJELSE: Jeg har ikke noget CVR-nummer endnu, så det kan jeg desværre ikke få tilføjet. 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:16

Hej Alexander,

Som almen kunde, har jeg personligt ikke lyst til at købe et sted, hvor der kun er 8 produkter. Når man køber tøj eller lign. så køber man jo ofte mere ad gangen, så derfor kan et lille udvalg svække konverteringen gevaldigt. Jeg så også at din webshop ikke tager visa/dankort, hvilket også er rimelig hæmmende.

Når det så er sagt, så får man jo ikke solgt noget, hvis der ikke kommer nogen ind på ens hjemmeside. Jeg ved ikke hvilke markedsføringsmuligheder du har gjort dig i, men måske var det muligt at revurdere dem?

Jeg opfordrer dig til at få gang i nogle kollektioner, og så gå udelukkende B2B indtil du har gang i forretningen.

Nu ved jeg ikke hvilken platform din webshop er lavet på, men Magento har eksempelvis rigtig gode B2B muligheder.

Held og lykke med brandet :-)

Fra odense
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 13:28

enig med anden kommentar. når du ikke har et design der skiller sig ud, og kun prøver at sælge ved brandværdi, så skal dit brand også være F... godt!

og det bliver det desværre ikke med så få produkter.

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)