Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket logo er det bedste af disse tre?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg stemte på nummer 2, men kun fordi det var der edderkoppen var mindst synlig. Jeg er heller ikke meget for edderkoppen, men mest fordi jeg ikke forstår hvad den laver der. Jeg klikkede ind på din side for at se hvad du udbydder, og selv der forstod jeg ikke koblingen med edderkoppen. Så jeg er også klart på at finde et andet dyr, eller noget helt andet.

Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske det var en ide at give "APS" en ekstra tanke. For hvad sker der med logoet, hvis du beslutter dig at ændre selskabsform? Udover det, så er det nederste bedst efter min mening Big Smile

Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også meste til nr. 3

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen grund til at have APS i logoet, jeg syntes det dender blandede signaler med den edderkop !!?? den får mig til at tænke på en børnetøjs butik !!

Teddy 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Baseline:

Måske det var en ide at give "APS" en ekstra tanke. For hvad sker der med logoet, hvis du beslutter dig at ændre selskabsform? Udover det, så er det nederste bedst efter min mening Big Smile

No problemo, så ændre vi da bare det til A/S :)

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu lider jeg ikke af araknofobi, men jeg må nok erkende at jeg ikke er så vild med at fjerne de edderkopper der er i mit hjem selv - dog gør jeg det hvis ikke der er andre til stede :) Der røg den mandighed... Jeg kan IKKE lide edderkopper.

Med det sagt, så tror jeg næppe at det får nogen indflydelse at din "maskot" er en edderkop. Nu kan jeg naturligvis ikke tale på vegne af alle de mange der lider af araknofobi, men der er jo ekstremt stor forskel på den lille fætter der, og så en stor husedderkop (den største edderkop i Danmark).

Billede til de som ønsker det:
IKKE FOR FOLK DER IKKE KAN LIDE EDDERKOPPER
http://www.european-arachnology.org/esy/esy08/pics/tegenaria_atrica_large.jpg

Jeg må indrømme at jeg hellere vil sidde i et rum med en edderkop, end at være på havet omringet af hajer - til trods for det shopper jeg gerne hos sharkgaming.dk.

Det jeg prøver at sige er: Jeg tror ikke at den lille edderkop der har SÅ meget at sige, men jeg kan da tage fejl...

Jeg tror du vil få et renere eller mere "clean" logo, hvis du fjernede edderkoppen derimod. Jeg synes 2'eren er bedst. Dog synes jeg at APS skal være på lodret linje med det sidste "D" i MODIFIED, og ikke "stikke ud".

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften,

Jeg ville bruge logo nummer 3, med edderkoppen fra logo nummer 1. Om den blå eller grønne farve er bedst, kan jeg ikke blive enig med mig selv om :)

God jul!

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

jep - men der kunne være noget i forhold til en evt. varemærkebeskyttelse - afhængig af hvor meget af dit logo du vil tage med? Version 3 af dit logo ser ud som om aps hører med som en del af logoet - anyways - bare input :-)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er faktisk ikke så vild med edderkoppen. Dem, og deres spind, forbinder jeg med noget der er forsømt, og har fået lov til at forfalde. Og noget der er forældet.

Men ellers kan jeg godt lide skrifttypen der er brugt.

Mvh Carsten

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy har igen lavet magi - hvad med denne så i stedet for de andre tre når der nu er lidt diskussion om edderkopper - som jeg egentlig godt kan se som både inaktive, dovne, skræmmende - men også som kloge...

 

Til gengæld har en blæksprutte 9 hjerner og tre hjerter - (Kilde: http://videnskab.dk/blog/blaeksprutter-har-9-hjerner )

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)